Gå til innhold

Jeg tenner på eldre menn. ONLY

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 25, men dater ingen under 40. Kan tenne på en mann rundt 34-35, men en deilig 40-åring winner alltid. Igår var jeg ute og fant en deilig 49-åring! Kødder ikke. Trodde først han var 42 omtrent, men nei da. Tenk older men fra DRESSMANN-reklamene. Sånne.

Unge menn finner jeg av en eller anne grunn ikke attraktive. kanskje noe med den mentale umodenheten som ødelegger den fysiske dragningen. Vet ikke.

Noen som også har det slik?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eldre_Kvinner_JA
Skrevet

brorn min er 24 år og han er ilag med ei på 15. det er mange ja:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25, men dater ingen under 40. Kan tenne på en mann rundt 34-35, men en deilig 40-åring winner alltid. Igår var jeg ute og fant en deilig 49-åring! Kødder ikke. Trodde først han var 42 omtrent, men nei da. Tenk older men fra DRESSMANN-reklamene. Sånne.

Unge menn finner jeg av en eller anne grunn ikke attraktive. kanskje noe med den mentale umodenheten som ødelegger den fysiske dragningen. Vet ikke.

Noen som også har det slik?

Jeg har alltid vært sånn. I snart 10 år nå har jeg vært samboer med en som er 24 år eldre enn meg.

Gjest fireflies
Skrevet

Hver sin smak... Jeg er ikke sånn, men jeg kan likevel tildels forstå hvorfor mange yngre jenter tenner på eldre menn. Tror rett og slett det har noe med at grovhetstrekk gjør menn mer maskuline. Yngre gutter blir for barnslige.

Jeg ser ofte eldre menn som er kjekke, men det betyr ikke at jeg kunne tenkt meg å være sammen med en som er like gammel som pappa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...