Gjest Kveldsvisitt Skrevet 26. september 2003 #1 Skrevet 26. september 2003 Her åpner jeg Bippen´s offisielle fan side, som den STORE fan jeg er av henne, faktisk "The Number One Fan". Jeg vet det er mange tillhengere av den søte bippen der ute, så endelig har vi nå fått en offisiell side hvor vi kan tilbe og skrive søte ord til henne !! Kveldsvisitt, Fan nr 1 !!!
bippbipp Skrevet 27. september 2003 #2 Skrevet 27. september 2003 ÅÅÅ...Jeg finner ikke ord.. ...vent litt.... :kgblunk: sånn ja, mistet både nebb & nebbens talegaver...også det på èn gang!! Har bare 1 ting å si om dette påfunnet ditt Kveldsbipp, nei mener Kveldsvisitt Gjør det samme for andre som det du ville de skulle gjort for deg.. Er jeg her??? HalooOOOoooooOOooooo!!! Nei...jo...nå fant jeg meg tilbaKe igjen...der er du også jo..."halloizen"..."blir det nokko k.. :hår: .. der"?? JøsS, er han derre der også her... "løp og sladre til alle jeg kjenner"
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 27. september 2003 #3 Skrevet 27. september 2003 Hihihi, ja var det ikke hyggelig ! Ble litt krøll her med 2 offisielle fan sider, kan jo bli litt confusing for noen og enhver, men, men, utrolig rart at vi tenkte i de samme baner, hehe, vi har jo aldri pratet eller hadd noen avtale om dette, sant ?
bippbipp Skrevet 27. september 2003 #4 Skrevet 27. september 2003 Kjært barn har mange navn osv.. ...og kjær bipp trenger penger, hehe, mente bippe trenger mange hemmelige rom...må passe meg for ulv..
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 29. september 2003 #6 Skrevet 29. september 2003 Jasså, MadaFelle kommer inn her og prøver å sanke bevis !! :evil:
Livets datter Skrevet 29. september 2003 #8 Skrevet 29. september 2003 Hva vil jeg få tilsendt av medlems-materiale i posten dersom jeg melder meg inn?
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 29. september 2003 #9 Skrevet 29. september 2003 Bevis for hva dah ? Tror du prøver å starte en konspirasjon nå, ganske så sikker på det faktisk !!!
Gjest Madam Felle Skrevet 29. september 2003 #10 Skrevet 29. september 2003 Hva? Forstår ikke hva du mener?
bippbipp Skrevet 29. september 2003 #11 Skrevet 29. september 2003 :evil: dette MÅ være en sammensverghelse.. :evil:
bippbipp Skrevet 29. september 2003 #13 Skrevet 29. september 2003 På hva?[/quote HA!!! Som om ikke DU vet det Madammen!!]
Gjest Madam Felle Skrevet 29. september 2003 #14 Skrevet 29. september 2003 bevis 2 Stikkord: Nuket -Nuclear warhead(kjernefysisk krigshode-rakett)-Warning ! Incoming Nuclear Warhead !! Hehe, :D Tar Ordet nu, det er vel greit ? P:S! Bippbipp, you´ve got mail !!
bippbipp Skrevet 29. september 2003 #15 Skrevet 29. september 2003 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o : :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o http://forum.kvinneguiden.no/invision/style_emoticons/default/ohmy.gif' borde
Gjest Madam Felle Skrevet 29. september 2003 #16 Skrevet 29. september 2003 Hva er det du spiller sjokket for bippen?
Gjest Madam Felle Skrevet 29. september 2003 #18 Skrevet 29. september 2003 GRATULERER MED DAGEN BIPPEN !!!! -------------<------------ Kan dette være bevis 3? Venter og avakter litt, men jeg tror nok det ligner på en liten hemmelig e-mail melding
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 29. september 2003 #19 Skrevet 29. september 2003 :o :o HÆ ? Er det ikke lov lengre å være hyggelig mot andre, gratulere med dagen å slikt ? Jeg visste det !!! Du driver på å konspirerer nå på et høyt nivå !!!! :fy:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå