EllenAnnichen Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Jeg vil på ren badeferie i år der målet er å slappe av og lese bøker. Og selvfølgelig ha fin sandstrand og behagelig badetemp.Ogaå viktig at ingen ting skal være pes - altså gangavstand til stranden. Det står mellom costa del sol og leggen på Italia. Jeg har ikke noe forhold til noen av stedene, og lurte på om det v ar noen som hadde noen tanker om hvilket sted som har de peneste strendene? =)
Pusella Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Jeg vil på ren badeferie i år der målet er å slappe av og lese bøker. Og selvfølgelig ha fin sandstrand og behagelig badetemp.Ogaå viktig at ingen ting skal være pes - altså gangavstand til stranden. Det står mellom costa del sol og leggen på Italia. Jeg har ikke noe forhold til noen av stedene, og lurte på om det v ar noen som hadde noen tanker om hvilket sted som har de peneste strendene? =) "leggen"? Hvor konkret mener du da? Beste strendene i Italia finner du nok på Sardinia - etter min mening, men det er mange flotte strender på fastlandet også. Hvis du sier stedet, kan kanskje noen komme med tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå