Gå til innhold

Hvor kan jeg finne badetemperaturer i sør-Europa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hva badetemperaturen er et bestemt sted sør i spania og i Italia. Jeg stå mellom disse to stedene når jeg skal velge ferie, og tror badetemperaturen blir avgjørende egentlig.. Finner ingenting om badetemp utenfor Norge på hverken storm eller yr. Noen som vet hvor jeg kan finne dette?

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hva badetemperaturen er et bestemt sted sør i spania og i Italia. Jeg stå mellom disse to stedene når jeg skal velge ferie, og tror badetemperaturen blir avgjørende egentlig.. Finner ingenting om badetemp utenfor Norge på hverken storm eller yr. Noen som vet hvor jeg kan finne dette?

Aner ikke hvor du kan finne dette, men tror temperaturen er nokså lik mellom Spania og Italia (hvis det er Middelhavet, riktignok). Her i Italia er det nå ca. 24-26.

Men blir litt nysgjerrig, hvorfor er badetemperaturen så viktig for deg? Hvis du skal sørover til Middelhavslandene i sommer, lover jeg deg at du ikke kjenner forskjell på 24, 25, 26 grader i vannet når lufttemperaturen ligger på langt over 30....

• 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...