Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Jeg holder på å bli ganske så seriøs med en fyr, og vi har det veldig fint sammen. Men nylig oppdaget jeg ved en tilfeldighet (lånte hans pc) at han har profil på flere datingnettsider.. Jeg synes liksom det er.. pinlig! Har han ikke draget på byen da? Må han ty til søketjenester på nett for å få damer? Jeg er kanskje bare gammeldags, har selv aldri møtt noen på den måten eller aktivt gått inn for det, men uansett føler jeg det rett og slett er patetisk. Vi er begge i midten av 20-årene, han er en normalt oppegående og veldig bra type, og jeg fatter ikke at han må bruke nettsider for å sjekke damer!! Er det bare jeg som er teit?
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Det begynner jo å bli ganske vanlig med sånn nettdating etter hva jeg forstått. Trenger jo ikke å bety at han er en freak.
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Om han holder på å bli seriøs med deg, så skjønner jeg iallefall ikke hvorfor han enda har de profilene ute?? På tide og slette dem kanskje?
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Er det bare jeg som er teit? Jeg synes det hvertfall, men hver sitt syn på ting... Hadde vært mer bekymret for at han hadde disse profilene når han liksom er seriøs med deg
Gjest Elyssa Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Jeg holder på å bli ganske så seriøs med en fyr, og vi har det veldig fint sammen. Men nylig oppdaget jeg ved en tilfeldighet (lånte hans pc) at han har profil på flere datingnettsider.. Jeg synes liksom det er.. pinlig! Har han ikke draget på byen da? Må han ty til søketjenester på nett for å få damer? Jeg er kanskje bare gammeldags, har selv aldri møtt noen på den måten eller aktivt gått inn for det, men uansett føler jeg det rett og slett er patetisk. Vi er begge i midten av 20-årene, han er en normalt oppegående og veldig bra type, og jeg fatter ikke at han må bruke nettsider for å sjekke damer!! Er det bare jeg som er teit? Det er i seg selv ikke så rart, synes jeg i hvert fall. Men han burde kanskje fjerne dem etter hvert hvis han begynner å bli seriøs med deg Hvis han ikke er særlig aktiv, så har han sikkert bare glemt det.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Ja, jeg bør kanskje bekymre meg litt for det, at han fremdeles har de, og er aktiv der.. Det er klart jeg tenker på det også, men hovedreaksjonen er rett og slett at jeg synes det er latterlig å legge seg selv ut på den måten. (Bilde, interesser, hva man vil ha og ikke ++). En annen tanke er jo; er han så desperat?? Frister mindre å gå inn i et forhold med en som virkelig jobber med å finne seg dame. Føler det virker som et prosjekt for ham, og det er faktisk veldig avtennende. Si meg gjerne i mot, men det er rett og slett min ærlige reaksjon..!
Kamikatze Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Så, han måtte registrere seg på et nettsted for å kunne bruke søkefunksjonen deres. Kanskje var nettstedet greit nok, kanskje var det ikke noe for ham likevel. Hvor stor betydning tror du det at han har vært innom et slikt nettsted har for deg, i forhold til hvor stor betydning det har for ham? Er du sikker på at det å opprette en profil på et sånt nettsted betyr stort mer enn å opprette en profil i et forum, som for eksempel kvinneguiden? Og en ting til... Hvordan får du ved en tilfeldighet tilgang til nettloggen hans?
Gjest Trådstarter Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Hehe, liker den kritiske røsten av siste spørsmål. Jeg skulle skrive inn en adresse i nettadressfeltet på Mac'en hans, da det dukket opp en hel rekke med diverse sukker.no-treff, og lenger ned så jeg et par andre adresser relatert til div. e-dating. Så ikke mer tilfeldig enn det. Han satt til og med i sofaen ved siden av meg. Og du har kanskje rett, Kamikatze, at det ikke nødvendigvis betyr SÅ mye for ham. Men på den andre siden er det jo et lite arbeid å legge ut all den informasjonen om seg selv, hvis man ikke ønsker å oppnå noe seriøst..! (Og ja, jeg har sneket på profilen hans i ettertid - min nysgjerrighet er vanskelig å ignorere..)
Jade Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 Det er dumt å bruke sjekkenettsteder hvis man ikke er singel, men utenom det så er det vel bedre enn å finne seg en på byn drita full.
Kamikatze Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Hehe, liker den kritiske røsten av siste spørsmål. Ja, KG er tross alt KG... Men det er jo litt på trynet hvis det blir nedtur at fyren begynner å gjøre seg klar for et seriøst forhold? Hvor mange tråder leser vi ikke her om jenter som syter over at gubben fortsatt henger igjen med huet i puberteten, og som ikke viser seg å være moden for noe forhold? Er du egentlig ute etter en som ikke vil være sammen med deg, men bare ha fri flyt av f... og ellers kun ta hensyn til seg selv? Trodde "postordrebrud-stigmatiseringen" forsvant med de første nettkoblede PC-ene en gang på åttitallet. Kan det tenkes at det ikke er ham det er noe galt med, men innstillingen din? Er det han du er forelsket i, eller prøver du bare å ruse deg på forelskelse?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #11 Skrevet 11. juli 2010 Hehe, liker den kritiske røsten av siste spørsmål. Jeg skulle skrive inn en adresse i nettadressfeltet på Mac'en hans, da det dukket opp en hel rekke med diverse sukker.no-treff, og lenger ned så jeg et par andre adresser relatert til div. e-dating. Så ikke mer tilfeldig enn det. Han satt til og med i sofaen ved siden av meg. Og du har kanskje rett, Kamikatze, at det ikke nødvendigvis betyr SÅ mye for ham. Men på den andre siden er det jo et lite arbeid å legge ut all den informasjonen om seg selv, hvis man ikke ønsker å oppnå noe seriøst..! (Og ja, jeg har sneket på profilen hans i ettertid - min nysgjerrighet er vanskelig å ignorere..) det tar lang tid å fylle ut sukker.no sitt skjema. en halvtimes tid hvis man er nøye.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2010 #12 Skrevet 11. juli 2010 Ærlig talt. Jeg har også profil på sukker, men har aldri BETALT for å være med der inne. Og da blir det begrenset hva man får gjort. Man får ikke skrevet til noen, sett på albumet til folk osv. Hvorfor jeg ikke sletter meg? Jo, fordi jeg brukte forbasket lang tid på å få opp den profilen. Hvorfor jeg meldte meg inn? Jo, fordi jeg var nysgjerrig, synes det var artigt å se disse matchene osv. Det eneste jeg synes du skal bekymre deg over er hvis han er en superbruker, DVS at han BETALER for å være med der. Eller, nei forresten. Jeg synes problemstillingen er teit. Hadde vært mye verre hvis han drikker seg dritings og har byen som sjekkearena hver helg. Skjønner ikke helt at du mener at gutter på byen er bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå