Meaty Skrevet 11. juli 2010 #1 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg ser at det selges mye MBT-sko på finn.no. Jeg vurderer å kjøpe der, i stedet for å punge ut med 2000 kroner i butikk. Jeg bruker vanligvis str. 37-38, så jeg vil tro min egentlige størrelse er 37,5. Nå er det sandaler jeg er ute etter, så det er vel mulig at størrelsen er litt mer fleksibel da. Hvilken størrelse bør jeg gå for, tror dere? Vet noen forresten om det er noen vanlige skobutikker i Drammen som selger slike sandaler? Jeg får bare opp 3 treff i Drammen på MBTs hjemmesider, og alle disse er bandagister ol, men jeg har forstått at ikke alle forhandlere blir listet opp på den hjemmesiden. Jeg har hørt fra bekjente at vanlige skobutikker oftere kjører kampanjer med tilbud på skoene, så det hadde jo vært verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 14. juli 2010 SÅ mange som flyr rundt i sånne sko, men ingen som kan si noe om hvordan de er i størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opal Skrevet 16. juli 2010 #3 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg bruker som regel 38 i sko. MBT joggeskoene mine er 37 2/3 og de er ørlite for små, men jeg MÅTTE ha dem siden de bare kostet 800 på tilbud Sandalene mine ser omtrent likestore ut, og de sitter perfekt, men på dem er desverre størrelsen slitt vekk.. Neste størrelse i sandaler ville vel vært noe over 38.. og det ville blitt for stort. Mener at en på sportsbutikken her sa at det lønner seg å prøve litt mindre enn den str man bruker til vanlig. De selges ikke i vanlige skobutikker, men noen sportsbutikker har dem, blandt annet Intersport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarilynM Skrevet 16. juli 2010 #4 Del Skrevet 16. juli 2010 Det lureste er vel å stikke innom en sportsbutikk og prøve, så kan du jo "tenke på det" og dra hjem og bestille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Jeg bruker som regel 38 i sko. MBT joggeskoene mine er 37 2/3 og de er ørlite for små, men jeg MÅTTE ha dem siden de bare kostet 800 på tilbud Sandalene mine ser omtrent likestore ut, og de sitter perfekt, men på dem er desverre størrelsen slitt vekk.. Neste størrelse i sandaler ville vel vært noe over 38.. og det ville blitt for stort. Mener at en på sportsbutikken her sa at det lønner seg å prøve litt mindre enn den str man bruker til vanlig. De selges ikke i vanlige skobutikker, men noen sportsbutikker har dem, blandt annet Intersport. Tusen takk for svar! Det er sikkert 37 2/3 jeg må ha. Det lureste er vel å stikke innom en sportsbutikk og prøve, så kan du jo "tenke på det" og dra hjem og bestille.. Jeg har vurdert det, men jeg føler at jeg kaster bort tiden til de ansatte hvis jeg får masse hjelp til å prøve sånne sko og lar være å kjøpe. Men det er egentlig tullete av meg, det er jeg klar over. Så jeg tror jeg skal se om det er noen Intersport-forretninger her som har slike sko. Endret 16. juli 2010 av Meaty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. juli 2010 #6 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg bruker vanligvis 36 i sko, mens MBTsandalene mine er i 35. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 18. juli 2010 #7 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg har ikke kjøpt, bare prøvd, og da gikk jeg ned en størrelse i forhold til hva jeg vanligvis bruker. Og jo, de selges i vanlige skobutikker. I byen jeg bor selges de hos Skoringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 24. juli 2010 Takker for alle svar. Nå har jeg vært en uke i Sverige, og der solgte de skoene i flere Intersport-forretninger. I tillegg var de mye billigere enn i Norge, så da ble det handling. Jeg sparte nesten 700 kroner. Jeg fant ikke den helt perfekte størrelsen, endte opp med str 38 1/3, men størrelsen under ble akkurat for liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 24. juli 2010 #9 Del Skrevet 24. juli 2010 Må bare kommentere at størrelsene i MBT ofte varierer med modellene, så om du passer 38 1/3 i en modell så er det ikke sikkert du passer det i en annen... Greit å vite om man skal ha flere sko senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 24. juli 2010 Må bare kommentere at størrelsene i MBT ofte varierer med modellene, så om du passer 38 1/3 i en modell så er det ikke sikkert du passer det i en annen... Greit å vite om man skal ha flere sko senere. Takk for tipset! Kjekt å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå