Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjæreste over flere år gjorde det nylig slutt. Det var et heller "fint" brudd uten krangling e.l. Har også klart å være nære (kanskje litt for nære?) etter bruddet.

Tingen er at vi har en sydentur stående, som jeg nå vurderer å avlyse. Vet ikke om det er så lurt at to ekser reiser sammen på ferie, i alle fall ikke når bruddet er så ferskt. Er også redd for at det kan bli rart med tanke på fysisk kontakt, savn osv.

Hva synes dere? Burde jeg ta sjansen å se hvordan turen utarter seg, eller avlyse alt og heller ha en kjip ferie her hjemme? Har ingen som kan ta hans sete på turen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Reis med noen andre, for det vil bare gjøre for vondt å reise med en eks du har elsket, men som du vet ikke lenger elsker deg. Kanskje du har noen følelser enda for ham, men det er en av grunnene til hvorfor du ikke skal reise med han. Tenk å reise med en du vet du ikke kan få, men som gjør det gal i hjertet. Det er så grusomt vondt å tenke på minner når bruddet er så nytt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

tja.. jeg ville kanskje reist, hvis det ikke var noe krangling osv. hvorfor ikke? så lenge det ikke er noen andre i bilde for noen av dere, så skader det ikke.

Skrevet

Jeg hadde ikke reist med eksen. Med mindre alt er så avklart at det ikke blir bråk og vonde følelser dere i mellom dersom den ene flørter med andre og evt til og med ender på et annet hotellrom en natt eller tre...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Syns det høres ut som en fryktelig dårlig idè..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde gjordt det, nå, to år etter det var slutt. Hadde nok sannsynligivis også gjordt det forrige sommer. Faktisk prøver jeg på å få han med på tur, men han er ikke overdrevent interessert (begge er single, og vi er gode venner)

Men helt i starten, nei.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hvorfor skal dere flørte med folk i et annet land uansett? reis nå,og ha det gøy.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort! det hadde blitt alt for vondt..

Skrevet

Ikke reis med eksen. Finn noen andre å reise med eller avlys.

Skrevet

Enten blir det sjalusi, eller så havner dere til sengs. Eller så går det helt fint. Er det ikke noen andre du kan reise med?

Skrevet

hvis du vil få mer følelser for han igjen.. så ta turen. Dere kommer garantert til å ha sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...