Gå til innhold

Aktive stillinger for jenter

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å komme på noen aktive stillinger for jenter. Jeg er sammen med en mann som liker at det er en del aktivitet fra min side, men har i tidlgere forhold vært sammen med menn som har likt det å kontrolere og bare ta (som jeg også likte).

Men nå vil jeg altså bli litt mer aktiv.

Det å ri han er noe jeg ikke er spesielt glad i, jeg føler ikke at jeg får det til og det blir klomsete og bare tullete synes jeg, så er det noen andre som vet om noen andre.

Dere trenger ikke forklare i veldig detaljer, jeg vil ikke ha noe pervo tråd, trenger bare seriøst hjelp fordi jeg føler at jeg kjeder han litt sexuelt. Blir liksom ikke nok å dytte imot lenger.

=Xtine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å komme på noen aktive stillinger for jenter. Jeg er sammen med en mann som liker at det er en del aktivitet fra min side, men har i tidlgere forhold vært sammen med menn som har likt det å kontrolere og bare ta (som jeg også likte).

Det å ri han er noe jeg ikke er spesielt glad i, jeg føler ikke at jeg får det til og det blir klomsete og bare tullete synes jeg, så er det noen andre som vet om noen andre.

Dere trenger ikke forklare i veldig detaljer, jeg vil ikke ha noe pervo tråd, trenger bare seriøst hjelp fordi jeg føler at jeg kjeder han litt sexuelt. Blir liksom ikke nok å dytte imot lenger.

=Xtine

Med en strap-on så blir du den aktive i alle de stillingene mannen vanligvis er aktiv i.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tydeligvis ikke bare jeg av damene her inne som ikke har helt peiling på hva å gjøre i senga ser jeg

TS

Gjest Gjest
Skrevet

Kvinnen er ikke skapt for å være den aktive part i forholdet. Den eneste stillingen jeg vet om som gir kvinnen mulighet til å være aktiv i mens mannen bare tar i mot er når hun suger han.

Skrevet

Som du nevner, så er det å ri han, både med ansiktet mot hans og vekk. Kan og sitte (altså med føttene ned mot madrassen, ikke knærne) over han, men det blir kanskje tyngre!

Ellers så er det en variasjon av det ved å sitte i en stol over han!

En annen stilling er hvor dere ligger i skje, og hvor du styrer farten med din kropp.

Ellers får du lese deg opp på Karma Sutraen din :P

Skrevet

Du kan sette deg oppå med ryggen mot ham, og legge deg fremover. Jeg foretrekker den stillingen over den tradisjonelle med henne på topp, da det er lettere å holde rytmen, mindre anstrengende for henne og gir begge gode muligheter for å bidra.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Sleng han på rygg, bind han fast og gjør hva du vil med han ;-)

Sug ham, bruk tunga di på ballene hans, sitt oppå han og masser brystene dine. Ri han, det er jo det beste som finnes. Ikke bare sånn opp og ned, men bruk hoftene dine, frem og tilbake og rundt. Det er iallefall måten jeg kommer hardest på.

Kikk han rett inn i øynene når du kommer, da er han SOLGT ;-)

Lykke til!

Gjest GroWet
Skrevet

=Xtine

Jøss....jeg forstår ingenting av andre jenter som ikke liker riding, der man med egen teknikk og eget tempo kan jage seg fram til orgasme. Man får akkurat den gnidningen/stimulansen man behøver! Favorittstilling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...