Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Jeg er et tenkende og ikke minst analyserende vesen, så derfor dette spørsmålet. Jeg og kjæresten har vært på ferie en ukes tid sammen, bare oss to. Har vært en fin tur. Ingen misforståelser, ingen krangling.. Føler vel at jeg er kommet nærmere ham på mange vis. Dro hjem etter at vi kom hjem igår. Ville ha litt tid for meg selv til trening, husstell og slikt før jeg skal hente barna hos pappan dems. Men fy søren hvor jeg savner ham! Har vondt i magen bare jeg tenker på det. Han sa jeg ikke trengte å dra, men samtidig skjønte han jo at jeg ville hjem en tur også.. Nå er savnet så stort at jeg vurderer sterkt å dra til ham. Kanskje som e lite overraskelsesbesøk. Er dette dumt? Det er jo godt å kjenne litt på savne også, men dersom jeg IKKE drar får jeg ikke sett ham før torsdag. Og det er lenge til.....
fionel Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Hm.. Jeg syns du skal reise en tur til han jeg Overrask han med en film og noe godis eller noe sånt. Det ville nok han også satt pris på.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Oi, kom på nå at det er VM-finale ikveld. Noe han garantert skal se på. Kanskje sammen med noen kamerater også. Da ble det med ett litt mer komplisert..
fionel Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Men dette skal du jo kunne klare å fiske ut av han uten at han skjønner hva dine tanker er. Send han en meld fx hvor du sier noe om VM kampen, om han skal se den osv Om han ikke skal se den med noen, kan du jo overraske han med potetgull og øl?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå