Gå til innhold

Male soverommet med fargen Bambus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen inne her som har erfaringer med en farge fra Lady som heter Bambus?

http://www.jotun.com/www/no/20020051.nsf/viewunid/CD39F8651DDD9585C125754B003FAAFE/$file/LADY+TIDLOSE+FARGER.pdf (side 3, rad to ovenfra, og nummer to fra høyre :) )

Vi har fargen på et lite rom, og det er nok... Samboer påsto han ble dårlig av å male denne fargen, men dat har gått seg til, siden dette ikke er et mye brukt rom. Ellers har jeg brukt restene på listverk på et rom som er malt i elfenben, og det ble lekkert...

Jeg ville ikke valgt denne fargen som eneste farge på et soverom, men så har vi alle forskjellig smak....

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Er det en litt intens farge? Har du (eller noen andre!) tips om hvilke farge som kan være fint på soverommet? Har lyst på ganske lyst, men samtidig lunt :)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Om den funker eller ei kommer helt an på hvor stort rommet er og hva slags farge det er på møbler og tilbehør. :)

Jeg tror den ene bestemoren min har en lignende farge i stua og der fungerer det veldig bra. Sammen med varme farger på gardiner og møbler så ser det veldig bra ut der, men det er ikke sikkert det hadde sett like bra ut et annet sted.

Som sagt: riktige møbler og gardiner/sengetøy/tilbehør er viktig ved siden av en sånn farge, hvis ikke kan det se katastrofalt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...