kriztine Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Leker litt med tanken på flytte til spania. Noen som har flytta dit?er det vanskelig å få seg jobb der?
Gjest padawan Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 jeg har ikek bodd der men jeg har vært der 6 uker på backpacking. hva vil du jobbe innen og hvor i Spania kunne du tenke deg å bo?
kriztine Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2010 vet ikke ennå.. jobber i helsesektoren.
Gjest padawan Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 siden Norge har den tilknyttingen vi har til EU så regner jeg ikke med det skal være noe særlig problem med å få seg jobb der nede. hvi du vil ha et inntrykk av Spania så kan du lese igjennom denne artikkelen jeg har skrevet om mine opplevelser i Spania på hjemmesiden min. ellers har jeg skrevet endel om Spania i denne og nedenstående post på dette forumet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Følger du ikke med på nyhetene? Det er kjempehøy arbeidsledighet i Spania, spesielt blant unge!
Gjest padawan Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 selv om det er høy arbeidsledighet i et land betyr det ikek at det er umulig å skaffe seg jobb der.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 selv om det er høy arbeidsledighet i et land betyr det ikek at det er umulig å skaffe seg jobb der. Hun spør om det er vanskelig å få seg jobb. Betyr ikke "høy arbeidsledighet" at det er vanskelig å få seg jobb?
Gjest padawan Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 ingenting er umulig om du har den rette innstillingen. det er selvfølgelig lettere å få tak i jobb i et land med lav arbeidsledighet men det betyr ikke at det er håpløst å få tak i jobb i Spania.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 ingenting er umulig om du har den rette innstillingen. det er selvfølgelig lettere å få tak i jobb i et land med lav arbeidsledighet men det betyr ikke at det er håpløst å få tak i jobb i Spania. Jeg svarte bare på spørsmålet. Hun spurte om det var vanskelig å få seg jobb i spania og svaret er Ja.
Prorsum Skrevet 15. juli 2010 #11 Skrevet 15. juli 2010 Spørs jo hvor du skal da, men for eksempel Barcelonaeksperne.com hjelper deg med å finne jobb. Google mange nettsider, har sett litt rundt selv i dag, og de hjelper med stort sett alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå