Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leker litt med tanken på flytte til spania. Noen som har flytta dit?er det vanskelig å få seg jobb der?

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

jeg har ikek bodd der men jeg har vært der 6 uker på backpacking. hva vil du jobbe innen og hvor i Spania kunne du tenke deg å bo?

Skrevet

vet ikke ennå.. jobber i helsesektoren.

Gjest padawan
Skrevet

siden Norge har den tilknyttingen vi har til EU så regner jeg ikke med det skal være noe særlig problem med å få seg jobb der nede.

hvi du vil ha et inntrykk av Spania så kan du lese igjennom denne artikkelen jeg har skrevet om mine opplevelser i Spania på hjemmesiden min. ellers har jeg skrevet endel om Spania i denne og nedenstående post på dette forumet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Følger du ikke med på nyhetene? Det er kjempehøy arbeidsledighet i Spania, spesielt blant unge!

Gjest padawan
Skrevet

selv om det er høy arbeidsledighet i et land betyr det ikek at det er umulig å skaffe seg jobb der.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

selv om det er høy arbeidsledighet i et land betyr det ikek at det er umulig å skaffe seg jobb der.

Hun spør om det er vanskelig å få seg jobb. Betyr ikke "høy arbeidsledighet" at det er vanskelig å få seg jobb?

Gjest padawan
Skrevet

ingenting er umulig om du har den rette innstillingen. ;) det er selvfølgelig lettere å få tak i jobb i et land med lav arbeidsledighet men det betyr ikke at det er håpløst å få tak i jobb i Spania.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

ingenting er umulig om du har den rette innstillingen. ;) det er selvfølgelig lettere å få tak i jobb i et land med lav arbeidsledighet men det betyr ikke at det er håpløst å få tak i jobb i Spania.

Jeg svarte bare på spørsmålet. Hun spurte om det var vanskelig å få seg jobb i spania og svaret er Ja.

Skrevet

ok, tusen takk for svar

Skrevet

Spørs jo hvor du skal da, men for eksempel Barcelonaeksperne.com hjelper deg med å finne jobb. Google mange nettsider, har sett litt rundt selv i dag, og de hjelper med stort sett alt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...