@lfa Skrevet 26. september 2003 #1 Del Skrevet 26. september 2003 ... som er festet til regnklær og parkdress og som man fester under støvlene... Får man kjøpt slike i butikker? De begynner nemlig å bli en smule slitte, men klærne er jo like fine enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 26. september 2003 #2 Del Skrevet 26. september 2003 Det begynner å bli en stund siden jeg har brukt parkdress, men sist jeg hadde behov for sånne strikker, gikk jeg til Princess interiør. Men de finnes mange steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 26. september 2003 #3 Del Skrevet 26. september 2003 Det kjøper du i en stoff butikk, selges som metervare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. september 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 26. september 2003 Takk og takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. september 2003 #5 Del Skrevet 26. september 2003 Sånne strikker får du vel i alle "gardin"forretninger. Princess, Kid interiør osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 26. september 2003 #6 Del Skrevet 26. september 2003 Så tøff avataren din var, hopper og danser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 26. september 2003 Så tøff avataren din var, hopper og danser. Var det min du siktet til? Den feirer at det er helg. Svarer lell, jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 26. september 2003 #8 Del Skrevet 26. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. september 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 26. september 2003 Har en liten mistanke om at den tror at det er helg hele veien..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 27. september 2003 #10 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg husker at mamma kjøpte slike strikker, men "knappestrikker" da vi var små som hun sydde på klærne etterhvert som de ble slitt. (Ja, selges uansett på stoff-butikker) Dvs, det var strikk som hadde knappehull ca annenhver cm eller noe slikt, så sydde hun en knapp på hver siden, og kneppet på strikken, lett å bytte ut (og, kunne "kneppes på" om det var nødvendig) Jeg mistenker at det var fordi en knapp var langt lettere å feste enn en strikkende, men det funket uansett utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 28. september 2003 #11 Del Skrevet 28. september 2003 Det er vel slike strikker det menes? I alle fall er det slike strikker og knapper på samtlige parkdresser i barnehagen jeg jobber. Kommer slik fra fabrikanten. Men jeg kom ikke for å kverulere! Bare et godt råd; la det være igjen et knappehull eller to etter de du har tenkt å bruke. Altså bruk litt lenger strikk enn nødvendig. Så slipper du at strikken ryker fordi knappehullet slites. Enkelt å bare flytte litt på strikken istedet for å bytte ut hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. september 2003 #12 Del Skrevet 28. september 2003 Jepp, vi hadde også litt lengre strikk enn nødvendig, trur det var noe av poenget med strikkene, for nemlig, særlig om man vokser litt, så trenger man litt mer strikk etterhvert? Eller om plagget krymper litt.. bare litt, men en cm eller to med strikk hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. september 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 28. september 2003 Ja, det var helst slike med knappehull jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. september 2003 #14 Del Skrevet 28. september 2003 Da er det altså sybutikekr du ser etter (mer "sybutikker" enn "gardinbutikker", min første innskytelse (hjemme) ville vært Singer, men ejg vet ikke om den eksisterer engang lengre, det er en SYbutikk, emd stoff og tråd og knapper og mønster (jepp, for dem som SYR klær selv, slik mamma'n min gjorde, f.eks når jeg slett ikke kunne finne en kjole til juleballet som jeg likte i det hele tatt i noen av butikkene... nei, da kjøpte vi et mønster, forandra bare LITT, og fikk en kjole som jeg fortastt liker, enkel og elegant!) Men Princess funker sikkert også fint ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå