Gå til innhold

Hvor lenge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har ikke sex så veldig ofte, ca 2 ganger i uken, men når vi først har sex varer det lenge synes jeg. Ikke noe negativt om at det varer lenge siden det er bare deilig, men jeg lurer på om en og en halv time egentlig er lenge?? Hvor lang sexakt har dere som regel?

Mia.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi pleier ha den fra begynnelse til slutt. Noen ganger enda lenger. Har hendt det har hendt noe som har avbrutt den også (telefon som ringer feks).

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mellom 15 og 30 minutter.

Skrevet

Kjempebra svar "fra begynnelse til slutt" da skjønner jeg jo hvor lenge det varer.

Mia

Gjest Gjest
Skrevet

Kjempebra svar "fra begynnelse til slutt" da skjønner jeg jo hvor lenge det varer.

Mia

Det varierer, alt etter dagsform, hvor godt vi har det, om vi skal noe dagen etter og må sove også.

Med andre ord, det varierer.

Gjest Pucifer
Skrevet

Vi kan ha sex i 5 minutter eller sex i 3 timer - kommer helt ann på egentlig.

Noen ganger så vil vi bare ha en kjappis - spesiellt om morgenen og han skal på jobb. Andre ganger kan vi ligge i sengen i flere timer og bare nyte tiden sammen. Da går det i masse kos, prat, samleie, litt oralsex, mer kos, mer samleie etc etc

Gjest Gutt 34
Skrevet

Vi har sex 3-4 ganger i uken og det varierer veldig hvor lenge det varer. Alt fra en kjappis før middag til halve søndagen i senga. Jeg elsker de søndagene!

Finnes ikke noe fasitsvar her. Det som passer for dere er det rette.

Gjest Awsome
Skrevet

Vi har sex i rundt 7-10 minutter, ca 20-25 om vi bruker litt meir tid på forspill.

Så for meg så er 1,5 time lenge og hadde aldri orka og holde på så lenge heller.

Gjest Gjest
Skrevet

Alt fra 10 min til ett par timer. I går hadde vi sex i rundt 2 timer - med en røykepause midt i akten :gjeiper: :)

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Fra en kjappis på 5-10 min til hele helga der vi uavbrutt holder på, bare avbrutt av korte pauser! De helgene er de diggeste jeg opplever:)

Skrevet

Tja, fra 5 minutter til 45 omtrentlig? Jeg blir sår hvis det varer for lenge, så det er ikke så godt for meg i lengden, selv hvis vi har sex hver dag.

Skrevet

Varierer, noen ganger tar vi oss bare en kjappp en på 15 minutter, noen ganger kan vi holde på hele natta, men som regel et par timer.

Gjest fireflies
Skrevet

Vi har som oftest sex hver dag, da gjerne i 20 - 30 min. Noen ganger mer, noen ganger mindre-

Gjest wahaj
Skrevet

Her også varierer det veldig. Alt fra 5 min til flere timer, men dog jeg blir ofte sår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...