Gjest Marit Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Når jeg suger typen min, så kommer det ut veske fra penisen hannes hele tiden. Det smaker ikke som sæd, men har omtrent samme konistensen. Denne vesken kommer jo også ut når han er inni meg, kan jeg bli gravid av den? Marit
S@lly Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Uten prevensjon kan du alltid risikere å bli gravid
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Ja, det er sædvæske som kommer ut før han kommer skikkelig, og det er også ofte sædceller i denne væsken, og selv om det ikke er så mye som når han kommer så kan man bli gravid av det. Nettopp derfor skal man heller ikke stole på "hoppe av i svingen" taktikken. Mange som har brent seg på det der.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Ja, det er sædvæske som kommer ut før han kommer skikkelig, og det er også ofte sædceller i denne væsken, Vrøvl. Det som kommer ut har ingen sæd i seg. Med mindre han nylig har kommet (slik at det ligger sæd igjen i urinrøret). Det er samme type væske som produseres i vagina. Og angående "det er MANGE som har brent seg på det å hoppe av i svingen", så er det som de brenner seg på det er at de stoler på at han klarer å trekke seg ut før han kommer. Tenk deg en kåt fyr like før han kommer, hvor mye er ikke han villig å gjøre for å få komme? Om så lyve? Aldri en metode jeg ville stolt på.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Vrøvl. Det som kommer ut har ingen sæd i seg. Med mindre han nylig har kommet (slik at det ligger sæd igjen i urinrøret). Det er samme type væske som produseres i vagina. Og angående "det er MANGE som har brent seg på det å hoppe av i svingen", så er det som de brenner seg på det er at de stoler på at han klarer å trekke seg ut før han kommer. Tenk deg en kåt fyr like før han kommer, hvor mye er ikke han villig å gjøre for å få komme? Om så lyve? Aldri en metode jeg ville stolt på. Vrøvl? Om du hadde lest det jeg skrev, så påstod jeg ikke noe sted at sædvesken i seg selv, slik den er produsert i sædblærene og til dels prostata inneholder sædceller, faktisk gikk jeg ikke inn på dette i det hele tatt. I praksis kan man derimot aldri utelukke at sædvæske ikke inneholder sædceller fordi man ikke kan vite når gutten ejakulerte forrige gang. Og siden TS spurte om man kan bli gravid av denne væsken så er svaret derfor ja.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Vrøvl? Om du hadde lest det jeg skrev, så påstod jeg ikke noe sted at sædvesken i seg selv, slik den er produsert i sædblærene og til dels prostata inneholder sædceller, faktisk gikk jeg ikke inn på dette i det hele tatt. I praksis kan man derimot aldri utelukke at sædvæske ikke inneholder sædceller fordi man ikke kan vite når gutten ejakulerte forrige gang. Og siden TS spurte om man kan bli gravid av denne væsken så er svaret derfor ja. Ikke gidd en gang. Du skrev at "det er også ofte sædceller i denne væsken", det stemmer ikke. Det er i sjeldne tilfeller sædceller i urinrøret fra han kom for mindre enn en halvtime siden. Men har du vært med kjæresten din de siste fem timene så vet du jo om han har kommet eller ikke den siste tiden. Han tar jo ikke bare av inn på do og tar seg en kjapp en! Da er det større sjanse for at han ikke vasker pikken etter å ha vært der. Og det må gutter lære seg, det er ikke noe særlig godt med uvasket pikk altså. Æsj! Gutter må lære seg hygiene!
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Ikke gidd en gang. Du skrev at "det er også ofte sædceller i denne væsken", det stemmer ikke. Det er i sjeldne tilfeller sædceller i urinrøret fra han kom for mindre enn en halvtime siden. Men har du vært med kjæresten din de siste fem timene så vet du jo om han har kommet eller ikke den siste tiden. Han tar jo ikke bare av inn på do og tar seg en kjapp en! Da er det større sjanse for at han ikke vasker pikken etter å ha vært der. Og det må gutter lære seg, det er ikke noe særlig godt med uvasket pikk altså. Æsj! Gutter må lære seg hygiene! Jo, jeg skal gidde, for når du svarer så frekt at du avfeier andres svar som "Vrøvl" uten videre så får du bare regne med motbør. Det var kanskje noe upresist, men "denne" væsken relaterer da til sædvæske + sæd. Altså sæd som eventuelt ligger igjen i urinrøret. Selv om mange forskere mener det bare er liten mulighet for at man kan bli gravid av blandingen sædvæske + gamle sædvæsker så har det skjedd at jenter har blitt gravide av det. Ergo, så er svaret til ts fortsatt det samme; ja du kan bli gravid av det fordi hun ikke alltid vet når gutten kom forrige gang. En halvtime er ikke automatisk grensen for når sædcellene dør i urinrøret, det kan være tidligere samme dag. I praksis må man derfor fortsatt bruke prevensjon for å være helt sikker.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 Bare for å spikke fliser så kaller man det forsats, men egentlig heter det prostatavæske
Gjest Sandbekken Skrevet 12. juli 2010 #10 Skrevet 12. juli 2010 http://www.lommelegen.no/329285/hoppe-av-i-svingen
Gjest Sandbekken Skrevet 12. juli 2010 #11 Skrevet 12. juli 2010 (endret) dobbelpost Endret 12. juli 2010 av Sandbekken
Gjest Mann_31 Skrevet 12. juli 2010 #12 Skrevet 12. juli 2010 Vrøvl. Det som kommer ut har ingen sæd i seg. Med mindre han nylig har kommet (slik at det ligger sæd igjen i urinrøret). Det er samme type væske som produseres i vagina. Er du helt sprø? Det er slett ikke samme type væske som blir produsert av mann og kvinne, men det stemmer at det har samme formål, nemlig smøring. Og bare så det er helt klart. Det KAN være sædceller i den blanke væsken som kommer, og den KAN gjøre deg gravid. Moderator bør vurdere å slette innlegget ditt, som er fatal feilinformasjon.
Gjest Elijah Skrevet 12. juli 2010 #13 Skrevet 12. juli 2010 Det medfører riktighet at denne væsken KAN inneholde sædceller. Å hoppe av i svingen er dermed ikke noen sikker metode for å unngå graviditet
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2010 #14 Skrevet 13. juli 2010 http://www.goaskalice.columbia.edu/0922.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå