Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Jeg trenger ikke å høre hvor dum osv jeg er, sett at mange har fått en del "ekle" komentarer pga slike spørsmål, så.. 1. I 6 dager har jeg levd på 500 kalorier (- -) men i dag sprakk jeg, sikkert borti 2500 kalorier...Jeg SER at jeg har lagt på meg pga i kveld, kan andre se det? 2. OM jeg ( sier ikke at jeg skal, hadde aldri klart det..) ikke hadde spist på 3 - 4 uker, ville jeg gått ned i vekt da, fett ? ( vil ha et ærlig svar her, ikke noe sånn som at kroppen går i sparemodus osv spiser jeg ikke noe er det heller ikke noe nytt fett og kalorier å holde på. Men vil det fettet jeg har nå forsvinne ? Er 5 kilo jeg MÅ bli kvitt. (går på helsen løs altså) 3.Hvor dårlig forbrenning er det egentlig mulig å få ? Beklager idiotiske spørsmål men jeg trenger virkelig svar. Hvor lenge må jeg slanke meg ( enten om det går i haaaaard trening og sunn mat eller sultig) hvor lang tid tar det å bli kvitt 5 kilo (fett, ikke vann)
I.am.me Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 1. I 6 dager har jeg levd på 500 kalorier (- -) men i dag sprakk jeg, sikkert borti 2500 kalorier...Jeg SER at jeg har lagt på meg pga i kveld, kan andre se det? Hvis du fysisk ser du har lagt på deg kan nok andre også se det ja. Men det er naturlig å være oppblåst hvis man har spist mye en dag, og det blir borte over natten. PS: du burde virkelig ikke spise 500 kcal dagen, du kommer til å dø. 2. OM jeg ( sier ikke at jeg skal, hadde aldri klart det..) ikke hadde spist på 3 - 4 uker, ville jeg gått ned i vekt da, fett ? ( vil ha et ærlig svar her, ikke noe sånn som at kroppen går i sparemodus osv spiser jeg ikke noe er det heller ikke noe nytt fett og kalorier å holde på. Men vil det fettet jeg har nå forsvinne ? Er 5 kilo jeg MÅ bli kvitt. (går på helsen løs altså) Jepp, ikke bare vil det fettet forsvinne, men også musklene dine. Og med en gang du begynner å spise igjen kommer alle de kiloene du mistet, pluss mange fler på deg siden forbrenningen blir ødelagt. PS: dette er den verste idèen ever. 3.Hvor dårlig forbrenning er det egentlig mulig å få ? Så dårlig forbrenning at bæsjen ikke kommer ut en gang! PS: det er sikkert jævlig ekkelt med forstoppelse!
Furstina Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Kjære Anonym Jeg stenger denne tråden nå. Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen Furstina (mod)[/i ]
Anbefalte innlegg