Gå til innhold

Vi er veldig glade i hverandre, men han er gift!

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skriver dette innlegget for å få veldig gode råd og tips ifra dere der ute for jeg er helt rådvill! Denne situasjonen er ganske komplisert kan du si. Litt langt, men er ikke til å unngå.

Jeg er hodestups forelska i en mann, han er gift og har 2 barn. Han er like forelska og glad i meg som jeg er i han. Vi bor på hver vår kant av landet. Hans kone er en veldig formell dame. Det som er problemet mellom de 2 er at han er veldig glad i sex mens hun er ikke. Det ska hele tiden gå på henne og når hun vil. Hun syns sex er veldig spesielt og skal gjøres sjelden for det skal nytes. Hun vil aldri kysses eller klines med for da kveles hun, og vil aldri bli tatt på. Han vil ha sex 2-3 gang i uka. De har vært gift i 10 år og har 2 barn sammen.

Nå for tiden så holder de på å renovere huset sitt og de var begge enig om dette. Nå som de har startet på det så vil hun ikke hjelpe til så lenge det ikke passer henne og etter hennes pipe. Da skal det helst stå i boka hennes. Bare han spør om hjelp der og da som tar sekunder så har hun ikke tid. Hun mener han kan tilkalle sin bror for han kan det mye bedre enn de to til sammen. Hun har heller ikke tiltro til han på at han kan spikre opp plater eller hva det nå skal gjøres.

Han har også båt som han brenner skikkelig for siden han er sjømann. Han har latt båten stå i 4 år uten noen behandling. Han får heller ikke lov til å dra i båten alene fordi hun ikke stoler nok på han og ikke er erfaren nok til å være på sjøen. Siden han har vært sjømann i over 30 år, har mange ganger spurt henne om hun vil være med han på båten, men det er totalt nei. Det er helt uaktuelt, hun er redd for å forstyrre han i arbeidet osv.

Jeg har jo vært å besøkt han på båten flere ganger og han stortrives i mitt selskap. Han sier jeg er aldri sint og sur. Er blid og positiv til alt. Han setter veldig stor pris på at jeg vil besøke han på båten. Han glemmer alt som er når vi er sammen.

Jeg og han da vi er veldig forelska i hverandre og vil være sammen, men det han sier stopper han er BARNA. Eneste grunnen til at de er sammen er ungene. Han sier har det ikke vært for ungene så har de hver for seg pakket kofferten og dratt uten å si hade for lenge siden. Hun har jo også sagt til han at hun ikke er glad i han, de er totalt forskjellig, at hun en dag kommer til å dra fra han og at han kan få tak i seg ei som han kan ha sex med 14 gang om dagen. Jeg skjønner ikke hvorfor de er sammen i det hele tatt jeg når det er slik mellom dem. Man sier heller ikke slik til sin mann hvis man er glad i hverandre.

De gikk jo til familievernkontoret en stund etter at dette var hennes ønske, men etter 2 gang så ville hun ikke mer. Fordi hun syns ikke han hadde forandret seg noe.

De krangler mye og det er mye diskusjoner og de får ALDRI snakkes ut om det som de krangler om og når nye ting dukker opp så baller det bare på seg. Hun vil heller aldri hjelpe ting som er, er veldig rotete av seg og er ikke interissert i hans interesser og det han brenner for. Hun skal ha kontroll på alt som er og noterer alt som skal gjøres i en almaniakk. Der skrives det bit for bit hva hun skal gjøre for dagen. Og hvis ikke det blir gjort blir hun veldig fra seg. Hun sitter også å gråter for ting som ikke er noe å gråte for. Han føler seg rett og slett uønsket i hjemmet for han føler at kona jobber med ungene imot han. At de ikke vil høre etter han og ikke gjør ting som han vil de skal gjøre.

Han sier jo at han har aldri vært borti maken til ei dame som meg, det er ei dame som meg han har drømt om i mange år. Han sier jo til meg at en dag vennen så kan vi bli sammen.

* Hva er det da?

* Hva med mine følelser?

Det virker på meg som han ikke respekterer for den jeg er og for det jeg føler. Når jeg sier til han at kan du ikke bare pakke og dra og kom til meg. Jo han har lyst og vil, men kan ikke. Det er meg han vil være sammen med. Men????? Hva er det med mannen da? Det virker på meg som de venter bare på at en av de skal ta det første steget med å dra. Han tok jo den en gang, men da fikk hun helt noja og han trakk seg. For da var han så lei av alt.

Så folkens! HVA SKAL JEG GJØRE???? Hva syns dere om denne situasjonen? Hva syns dere han bør gjøre i denne situasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du skal gjøre?

Det er da lett - glem mannen og finn deg en som ikke er gift.

Dette er da en "klassisk" historie - ingenting nytt her.

Det er lett å si slike ting til sin "elskerinne" for å holde henne hos seg.

Hadde han vært skikkelig lei, så hadde han dratt, barn eller ikke...

Skrevet

Må si meg helt enig med Chiquita!! Glem han...de sier de skal det ene og det andre, men kommer aldri til å skje. Som Chiquita sier, hadde han vært dritt lei hadde han dratt allerede.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Her er det bare en ting å gjøre.

Ta en godt skritt tilbake. Avslutt all kontakt.

Dersom han faktisk er interessert i deg og ser for seg en framtid så bryter han sitt ekteskap. Før eller senere. Inntil da så må du befinne deg i å sitte på sidelinjen.

nanna

Gjest Krizzy
Skrevet

Enig med de over! :)

Vedder på at kona hans har en helt annen historie enn hva du hører :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva med ungene i alt dette da? Skal de sitte å se på kos foreldrene har det? De er jo dem så er den største lidende part? Jeg vet hva jeg prater om av erfaring når 2 foreldre som ikke har det bra sammen. Jeg så stor forskjell før og etter bruddet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gi ham et ultimatum?? Er han virkelig lei, som de sier over, drar han vel. Kan jo være best for barna også om de har det så ille...

Skrevet

Hva med ungene i alt dette da? Skal de sitte å se på kos foreldrene har det? De er jo dem så er den største lidende part? Jeg vet hva jeg prater om av erfaring når 2 foreldre som ikke har det bra sammen. Jeg så stor forskjell før og etter bruddet.

Men nå har vi bare den ene sin versjon, og for alt vi vet kan de ha et bra forhold. Hvor mange menn sier til elskerinnen at de har det bra hjemme, men bare vil ha noe av og til på si?

Og til ts:

Du vet selv hva du må gjøre, for han har jo sagt hva han vil, bli i forholdet. Standars replikken til gifte menn med elskerinne, er jo at de ikke kan gå fordi de tenker på barna. De tenker ikke mye på barna når de har en elskerinne, for til det er de for egoistiske.

Jeg ville ikke stolt på det han sier, for ville ahn vært med deg, hadde han gått i fra forholdet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Et klassisk tilfelle av "Min kone forstår meg ikke" fra en mann som kun ønsker en elskerinne på si selv om han trives som gift.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han angrer jo på at han giftet seg med henne også. Jeg skjønner ikke noe av dette her jeg. Jeg kan ikke skjønne at en mann kan lyve for meg slik og gå bak ryggen på meg og ikke fortelle meg den hele og fulle sannheten. Hvertfall siden han sier hele tiden han er glad i meg, savner meg, tenker på meg 24-7.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han lyver jo til konen, siden jeg går ut ifra at han ikke forteller om deg til henne. Så hvorfor i all verden skal han være ærlig mot deg?!? Den eneste som har noe å vinne i denne situasjonen er HAN. Du kan jo be han om å komme tilbake når han har skrevet under skilsmissepapirene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fikk jo se veldig mye av han som person når jeg var sammen med han i hele 14 dager, 24-7. Og jeg snakker ikke og bortforklarer ikke ting. Jeg bare sier det som det er. Han er nå reist bort med familien i 2 uker og før han dro så sa jeg at jeg ikke ville holde på slik lenger for jeg fortjener bedre enn dette osv. Jeg fikk til svar at jeg måtte ikke gjøre ting vanskeligere enn det var fordi han skulle bort og at vi var borte fra hverandre i noen dager. Jeg har gitt han et ultimatum og jeg må si jeg er spent på hva han skriver eller sier når han er tilbake. For jeg ba han tenke seg godt om når han var borte nå.

Kan nå også si at jeg møtte han på ei nettside der han var ute etter å finne seg nettvenner og ha noen å prate med. Vi kom i kontakt og skrev med hverandre en liten stund og fant ut at vi skulle dele erfaringer, råd og veilede hverandre i våres liv. Men det som hendte var at vi to fikk følelser for hverandre til slutt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva fortalte han konen når han var med deg 24/7 i 14 dager da??

Og jeg syns det var bra av deg å gi han et ultimatum.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De dagene vi var sammen så snakket de helt om hverdagslige ting, jobben hennes og om barna. Han var jo på sjøen på jobb så de snakket eller skrev med hverandre over nett. Og jeg satt jo og så på dette.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De dagene vi var sammen så snakket de helt om hverdagslige ting, jobben hennes og om barna. Han var jo på sjøen på jobb så de snakket eller skrev med hverandre over nett. Og jeg satt jo og så på dette.

Sikkert hyggelig for kona... Du skjønner at han behandler kona veldig dårlig når han lar deg sitte og følge med på samtalene deres?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og det mener du er helt normalt?? Det er helt i orden at han sitter å lyver til kona si?? Du tror ikke at han vil gjøre det samme mot deg når han blir lei?

Har du virkelig lyst til å være med på å ødelegge en familie?

Skrevet

Det var veldig mye om hva han sier om kona i det innlegget ditt.. Som sagt over her så er jo dette bare hans historie og ord.. Jeg hadde ikke orket eller giddet å holde på slik.. Han synes sikkert det er spennende med deg og sier hva som helst for å få sympati.. Hvis han blir singel gidder han sikkert ikke å hoppe rett til deg uansett siden han har vært i forhold så lenge..

Finn deg en annen og kutt all kontakt med han er.. Han kommer bare til å såre deg..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og det mener du er helt normalt?? Det er helt i orden at han sitter å lyver til kona si?? Du tror ikke at han vil gjøre det samme mot deg når han blir lei?

Har du virkelig lyst til å være med på å ødelegge en familie?

Jeg sier ikke at dette er normalt i det hele tatt jeg. Det var nå dette som skjedde. Jeg vil ikke ødelegge noe som helst jeg, det er derfor jeg har gitt han et ultimatum hvis du kan lese noe jeg har skrevet lenger oppe. Og det forholdet har vært ødelagt lenge før jeg kom inn i bildet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier ikke at dette er normalt i det hele tatt jeg. Det var nå dette som skjedde. Jeg vil ikke ødelegge noe som helst jeg, det er derfor jeg har gitt han et ultimatum hvis du kan lese noe jeg har skrevet lenger oppe. Og det forholdet har vært ødelagt lenge før jeg kom inn i bildet.

Vil du virkelig være sammen med en som utleverer andre på den måten? :nei:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takker for alle svar. Jeg hadde bestemt meg på forhånd hva jeg skal gjøre, men ville høre deres meninger. Ha fortsatt en fin kveld videre ladies!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...