Gå til innhold

Sminkekoffert

NIKElin

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av toalettmappene,hvor det ikke blir annet enn uoversiktelig rot.Derfor lurer jeg på om dere kan anbefale en lekker sak.Hvor jeg får kjøpt den,også gjerne nettbutikk.Helst norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heidila

www.visage.no

butikken ligger i oslo. men du kan se hvilken du vil ha på nettsidene deres,så ringer du til dem så sender de deg :) Jeg gjorde det.Storfornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det vel an på hva du mener med sminkekoffert. Jeg går utifra at Heidila snakker om proffe svære sminkekofferter for makeup-artister. Mens AnonymBruker snakker om toalettveskekofferter som er grei til sminke til eget bruk + toalettsaker på tur for "oss vanlige".

Hvis det er det sistnevnte du mener, så ville jeg tatt en tur på en koffert-butikk. De har nok bedre kofferter enn Europris. Billige butikker har gjerne kofferter med få rom, mens de mer spesialiserte butikkene har bedre kvalitet, og gode og praktiske rom, lurt oppdelte og med glidelåser, speil og bærereim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.visage.no

butikken ligger i oslo. men du kan se hvilken du vil ha på nettsidene deres,så ringer du til dem så sender de deg :) Jeg gjorde det.Storfornøyd :)

Har du et bilde av kofferten din?Prøvde å finne de på Visag,men fant ikke noe.Kanskje du har en link?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heidila

Kva kostar desse fargerike koffertane? Dei du linka til.

Æsj,før sto prisene på hjemmesiden,men fant dem ikke :/ Jeg kjøpte min for 5 år siden,da kosten den rundt 500 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva kostar desse fargerike koffertane? Dei du linka til.

Jeg ringte Visage for å høre prisen og størrelse.De hadde dem ikke inne,men kunne antagelig bestilles.De kostet rundt 2000 sa hun.Jeg holdt på å sette colaen i halsen.Det blir ikke aktuelt.Dessuten er den altfor stor.Fant en fin en på www.beauty-boxes.com til ca 77 pund inkl frakt og sending.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror makeupstore har noen?

Tror ikke det,men ta en titt på www.makeupstore.se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...