Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Hva syns dere om at mor har sex med mann i overkøyen, mens sønnen på 10-11 år ligger i underkøyen?..Vil det skape traumer for barnet og seksuelle vrangforestillinger?..
Gjest Awsome Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Ekkelt og unødvendig egentlig. Tenk om han våkner? Tenk om senga knekker og heile overkøya deiser ned på sønnen din? Ta dere heller ein tur ut i buskene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Hvis dere holder på så voldsomt at dere faller gjennom og ned på ham så kan han nok bli litt skremt. Men hvis han sover og ikke får medd seg noe så kan han jo ikke bli traumatisert.
Rosalie Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Et så stort barn vil skjønne hva dere driver med, og finne situasjonen svært ubehagelig. Så nei, man har ikke sex i samme rom som så store barn. Punktum.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 Et så stort barn vil skjønne hva dere driver med, og finne situasjonen svært ubehagelig. Så nei, man har ikke sex i samme rom som så store barn. Punktum. Jeg sov på samme rom som foreldrene mine da jeg var på den alderen og regner da med at de hadde sex...
smalls Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Jeg synes dere heller burde ha sex en anna plass. Dere vet jo ikke om han er våken eller ikke. Er ikke sikkert han sier noe når dere har sex. jeg hadde hvert fall ikke satt pris på om foreldrene mine hadde hatt sex i køyesengen rett over meg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #7 Skrevet 10. juli 2010 Husker godt en hyttetur, jeg var omtrent på den alderen. jeg sov i overkøyen og mine foreldre i underkøyen, og jeg våknet av lyder, husker godt litt plaskende lyder. Synes det var utrolig ekkelt, og kjønte godt hva som skjedde! Skal nevnes at de hadde drukket endel, og muligens ikke ville gjort det ellers. Det er forøvrig den eneste gangen noe slikt har skjedd...
Carline Skrevet 10. juli 2010 #8 Skrevet 10. juli 2010 Totalt uaktuellt! Finn dere et annet rom! Jeg er ganske sikker på at barnet ville finne dette ekkelt. Ikke det at jeg tror det ville bli noen varige spor, men det går ann å respektere barnet litt
Gjest gjest mina Skrevet 10. juli 2010 #9 Skrevet 10. juli 2010 Det gjør man bare ikke. En 10 åring vet utmerket godt hva som foregår. Jeg hadde syntes det var utrolig ekkelt å høre foreldrene mine i gang. Vil tro de aller fleste hadde funnet det kvalmende! Hadde du vært nabodama eller tanta så hadde det kanskje ikke gjort så mye, men mora -nei.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Et barn på 10-11 år, mor har sex med en mann som antakeligvis ikke er faren til barnet og barnet er ikke vant med å sove sammen med mor og elskeren? Nei, det høres ut som en veldig dum idé! Hvordan kan du i det hele tatt vurdere det?
Miss moneypenny Skrevet 11. juli 2010 #12 Skrevet 11. juli 2010 Jeg syns det er ekkelt, og skjønner heller ikke hvordan du i det hele tatt kan vurdere det.
S@lly Skrevet 11. juli 2010 #13 Skrevet 11. juli 2010 Respektløst overfor barnet, rett og slett, det vil garantert føles veldig ubehagelig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #14 Skrevet 11. juli 2010 Nei. Nei, nei, nei. Ikke gjør det. Nei.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #15 Skrevet 11. juli 2010 Skjønner ikke at det er mulig å bli våt/hard når man veit at et BARN er i umiddelbar nærhet! Spesielt ikke sin egen unge! Æsj!
Berentsens Skrevet 11. juli 2010 #16 Skrevet 11. juli 2010 Slikt gjør man bare ikke. Så enkelt er det!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #17 Skrevet 11. juli 2010 Er dette et tulleinnlegg? hvis ikke må dere være helt blåst i hode. Man har da ikke sex når sønnen på 10-11 åt ligger rett under dere. Det finnes ikke noe mer kvalmende enn å høre foreldrene sine ha sex! Tenk litt på sønnene deres da. Må dere ha sex, så gå heller inn på doen vel.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #18 Skrevet 11. juli 2010 Bare pass på så han ikke våkner og tror han er på 'bøljan blå'...
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #19 Skrevet 11. juli 2010 Unnskyld meg, men hvordan tror dere barna ble til før i tida da hele familien sov på samme rom?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 11. juli 2010 #20 Skrevet 11. juli 2010 Jeg lurer mest på hvorfor dere ikke har deres egen seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå