Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spontanaborterte da jeg var 6+1 uke på vei, og det begynte sakte, med å ha blodig skjede, men ikke noe særlig mer. Etter noen dager så blødde jeg mer, og nå har jeg blødd 3 uker i strekk. Noen ganger lite, andre ganger mye. I begynnelsen i denne uka så så jeg at mensen hadde blitt "vannet ut" med en eller annen væske, så nå tenkte jeg at nå er det like før det gir seg. Så hadde jeg noen dager da jeg blødde så lite at jeg ikke trengte bind eller OB, og at jeg blødde bare litt på natta. Nå har jeg begynt å blø mer igjen.

Hvor lang tid kommer dette til å ta? Jeg er lei av å hele tiden blø, og jeg vil bare komme i en normal syklus igjen sånn at jeg kan prøve å bli gravid en gang til...

Alle sier at det er så lett å bli gravid etter spontanabort, hvor sant er egentlig det? vi tenkte bare å "stå på litt mer enn vanlig" de to første månedene, og etter det begynne med eggløsningstester, for da er mest sannsynlig syklusen min blitt bra igjen. Er det mulig å bli gravid når man fortsatt blør? (Jeg aner ikke om dette er spontanabort, eller mensen...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg hadde SA blødde jeg først i nesten tre uker før jeg fikk hel***** smerter i underlivet, kroppen klarte ikke tømme seg selv så ble sendt inn på akuttmottaket til utskrapning. Tilsammen blødde jeg nesten 3mnd.. Ta kontakt med legen vist du kjenner smerter og du føler ikke alt er som det skal være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...