Gå til innhold

Dere som kjøper China Glaze neglelakk

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser i shoppingdagbøkene at China Glaze er populært.Men hvor får jeg tak i disse?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ettersom prisen på frakt fra utlandet har steget voldsomt pga "hazardous material" utgift, så handler jeg kun fra ebay. Blir vel 50-60kr per lakk totalt.

Gjest Heidila
Skrevet

www.transdesign.com og beverlybeaute.com har også chinaglace. De har også Opi og essie :) og mange flere merker

Skrevet

Anbefaler også transdesign.com , kjøpte sist 8 stykk neglelakker, betalte 18$ i frakt og ekspedisjonsgebyr. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler også transdesign.com , kjøpte sist 8 stykk neglelakker, betalte 18$ i frakt og ekspedisjonsgebyr. :)

Var dette etter den ekstra utgiften kom? 18$ synes jeg å huske var før den kom og nå er det 30$ ++

Skrevet (endret)

Det var nå for bare ei uke siden. :)

Rediger, åh ja, når jeg først bestilte, lagt alt i kurven, så kom det 40+$ i frakt, men når jeg betalte, så ble den frakten refundert, jeg fikk en ny regning, og betalte istedenfor 18$ i frakt.

Endret av RedFox81
Skrevet

8ty8beauty.com :) billig ! men du må sende mail først for å høre om shipping =)

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt fra transdesign, veldig billig :jepp: og frakten kom på 20 dollar tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Når dere kjøper via ebay, kjøper dere en og en lakk og får dem shippet enkeltvis eller trykker dere buy now på flere og får dem sendt sammen?

AnonymBruker
Skrevet

Når dere kjøper via ebay, kjøper dere en og en lakk og får dem shippet enkeltvis eller trykker dere buy now på flere og får dem sendt sammen?

Har en selger flere av lakkene jeg ønsker så tar jeg buy it now etter jeg har sjekket om den selgeren kombinerer shipping, noe de fleste gjør.

Personlig bruker jeg eBay kun til lakker jeg ikke finner andre steder, eller når det er kun en lakk jeg skal ha siden de fleste nettbutikker har lavest shipping på over 10$. Blir som regel kjøp av 9 lakker om gangen fra transdesign.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...