Kløftfrid Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Det er eigentleg ei god kjensle ein får når ein stryk over ansiktet med ein bomullsdott med herleg toner på Brukar det ikkje vanlegvis sjølv, men er det ein fordel å gjere det? Nokon til tips til nokre gode?
Gjest Sandbekken Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Toner skal visstnok fjerne siste rest av smuss og sminke, roe ned huden og minske porer(?) Jeg brukte toner fra nivea da jeg var i verste 13-årsalder, den var altfor uttørkende for meg, var jo nesten bare alkohol!! Såå etter det har jeg ikke brukt toner, og huden min dør ikke av det, men vil teste en gang til.. så håper noen har gode tips til oss
Kløftfrid Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2010 Toner skal visstnok fjerne siste rest av smuss og sminke, roe ned huden og minske porer(?) Jeg brukte toner fra nivea da jeg var i verste 13-årsalder, den var altfor uttørkende for meg, var jo nesten bare alkohol!! Såå etter det har jeg ikke brukt toner, og huden min dør ikke av det, men vil teste en gang til.. så håper noen har gode tips til oss
Gjest Heidie Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 (endret) Jeg brukte tidligere toneren til Decleor, men den var forferdelig uttørkende. Bruker ikke toner til hverdags nå, føler ikke jeg trenger det, jeg vasker av rens med vann, og har ikke tatt noen skade av det men etter ansiktsmasker føler jeg det er greit med toner, og da bruker jeg Oenothera Lindrende Ansiktsvann (omtale på min blogg). Veldig fornøyd med det, tørker ikke ut huden i det hele tatt Endret 11. juli 2010 av Heidie
¤S¤ Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Om man bruker vann som en del av renserutinen sin bør man visst følge opp med toner. Hvilken toner man bør bruke avhenger av hvilken hudtype man har. Jeg bruker Decleor matifying lotion, har fet hud, og er veldig fornøyd med denne toneren.
¤S¤ Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Jeg brukte tidligere toneren til Decleor, men den var forferdelig uttørkende. Hvilken av dem brukte du? Sikkert en fordel å nevne hvilken siden det finnes flere
Gjest Sandbekken Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 S: Hvorfor må man bruke toner om man har brukt vann i ansiktet?
Gjest strykebrett Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Jeg bruker clinique sin. Hører det er delte meninger om de produktene, men jeg er i alle fall kjempefornøyd
¤S¤ Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 S: Hvorfor må man bruke toner om man har brukt vann i ansiktet? Fordi vann kan forstyrre pHverdien i huden, og en toner vil kunne hjelpe å balansere denne igjen. Les her. Huden min føles stram når jeg ikke følger opp med toner etter å ha brukt rens + vann, og kan bare tenke meg til hvordan det må være for noen som har tørr hud i utgangspunktet og renser med vann uten å bruke noe for å gjenopprette pH'en.
Gjest Heidie Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Hvilken av dem brukte du? Sikkert en fordel å nevne hvilken siden det finnes flere Sorry, brukte Tonifying Lotion
Kløftfrid Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. juli 2010 Sorry, brukte Tonifying Lotion Ja, det er den eg også har vurdert no. Den ser så fin ut Men dersom den er uttørkande, så bør eg unngå den. Kanskje eg skal forsøke den du likte? Er den kun å få kjøpt via nett? Har ikkje høyrt om det merket før...
¤S¤ Skrevet 11. juli 2010 #12 Skrevet 11. juli 2010 Ja, det er den eg også har vurdert no. Den ser så fin ut Men dersom den er uttørkande, så bør eg unngå den. Kanskje eg skal forsøke den du likte? Er den kun å få kjøpt via nett? Har ikkje høyrt om det merket før... Bare for å nevne det.. Selv om et produkt ikke passer for noen, betyr det ikke at det ikke vil kunne fungere for deg Er så utrolig mange merker å velge i, håper du finner et produkt som fungerer for deg
Gjest Heidie Skrevet 11. juli 2010 #13 Skrevet 11. juli 2010 Ja, det er den eg også har vurdert no. Den ser så fin ut Men dersom den er uttørkande, så bør eg unngå den. Kanskje eg skal forsøke den du likte? Er den kun å få kjøpt via nett? Har ikkje høyrt om det merket før... Det er et nytt lite norsk merke som blir laget i Bergen. De selger det på Kremfresh i Bergen også, og kommer butikk i Oslo til neste år. Er utrolig fornøyd med produktene jeg har prøvd derifra Når det gjelder toneren fra Decleor så er det jo mulig du liker den, vi er jo forskjellige, men jeg likte den så lite at jeg har en halv flaske stående som jeg aldri kommer til å bruke. Du kan forresten få den hvis du vil
Kløftfrid Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #14 Skrevet 11. juli 2010 Bare for å nevne det.. Selv om et produkt ikke passer for noen, betyr det ikke at det ikke vil kunne fungere for deg Er så utrolig mange merker å velge i, håper du finner et produkt som fungerer for deg Ja, eg veit det Hudpleiaren eg var til fortalte meg at eg hadde tørr underhud. Hmm, ja det var iallfall slik at eg hadde tørr hud av noko slag Du er nøgd med Decleor, har du brukt toneren lenge?
Honesty Skrevet 11. juli 2010 #15 Skrevet 11. juli 2010 Jeg blir tørrere i huden når jeg bruker toner, enn uten, så det skipper jeg glatt. Jeg har prøvd mange forskjellige, og den beste er nok Phytomer Rosée Visage, men den er ikke spesielt lett å få tak i. Jeg bruker rensekrem og skyller med vann, og det holder lenge.
Gjest Heidie Skrevet 11. juli 2010 #16 Skrevet 11. juli 2010 Vil bare også legge til at jeg liker produktene til Decleor generelt. Rensevannet og rensekremen, serum, balmene og fuktighetskrem er kjempebra, det er bare denne toneren jeg ikke liker (og har hørt flere andre også klage på at den tørker ut huden)
Kløftfrid Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #17 Skrevet 11. juli 2010 Det er et nytt lite norsk merke som blir laget i Bergen. De selger det på Kremfresh i Bergen også, og kommer butikk i Oslo til neste år. Er utrolig fornøyd med produktene jeg har prøvd derifra Når det gjelder toneren fra Decleor så er det jo mulig du liker den, vi er jo forskjellige, men jeg likte den så lite at jeg har en halv flaske stående som jeg aldri kommer til å bruke. Du kan forresten få den hvis du vil I Bergen, seier du? Så spennande! Det er jo viktig å støtte opp om norske produkt! Kvar ligg Kremfresh i Bergen? Skal nemleg til Bergen i neste veke Eg var eigentleg fast bestemt på at eg skulle ha Decleoren, men dersom den tørkar ut huden så må eg halde meg unna. Tenkte også litt på L'Occitane Fresh Face Water, men det er jo meir ein ansiktsspray...
Kløftfrid Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #18 Skrevet 11. juli 2010 Hovudgrunnen til at eg ville bruke toner meir regelmessig var at eg las om at Dermalogica Special Cleansing Gel ikkje reingjer godt nok aleine? Nokon som veit om dette stemmer?
¤S¤ Skrevet 11. juli 2010 #19 Skrevet 11. juli 2010 Ja, eg veit det Hudpleiaren eg var til fortalte meg at eg hadde tørr underhud. Hmm, ja det var iallfall slik at eg hadde tørr hud av noko slag Du er nøgd med Decleor, har du brukt toneren lenge? Jeg er veldig fornøyd med Decleor, har brukt produktene siden januar. Som sagt så kan det være veldig vanskelig å finne produkter en er fornøyd med, har prøvd mange de siste årene. Et annet merke jeg har vært veldig fornøyd med er Exuviance, som du finner veldig billig på eBay. Anbefaler deg å få tak i prøver av så mange produkt som mulig før du kjøper full størrelse. Dumt å kjøpe et produkt på 250 ml f.eks, og så liker du ikke produktet i det hele tatt.
Kløftfrid Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #20 Skrevet 11. juli 2010 Kva tenkjer du, Sandbekken? Vert det toner på deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå