Gjest Guest Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Hei allesammen! Håper på svar. Jeg er en jente på 16 år som av ren nysgjerrighet har jeg litt lyst til å vite om min jomfruhinne fortsatt "eksisterer". Jeg har lest litt her og der om at jomfruhinnen ligger 2-3 cm inn i skjeden. Det som er, er at jeg kan få en finger så langt inn som mulig (fingeren er jo ikke evig lang), og derfor prøvde jeg med en gammel tannbørste. Jeg målte og den fikk jeg inn over 10 cm uten noe problem. Det var ikke noe som strittet i mot, og det kjenner man jo gjerne av jomfruhinnen. Nå er jo en tannbørste relatvit glatt og tynn så jeg vet ikke helt. Kan dere gi meg noe svar? Tror du at jeg kanskje ikke har en jomfruhinne lengre? Har ikke hat sex ennå, men jeg har ridd på hest en del ganger, spilt mye håndball og har jo også fingret litt (flaut å si det..) Hilsen nysgjerrig jente
Sushi Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Det er jo litt vanskelig å svare på for oss her. Men jomfruhinna er ikke egentlig en hinne, mer en liten "kant", etter hva jeg har fått med meg. Lurer du mest på om du fortsatt kommer til å blø/ha vondt første gang du har sex? Jeg blødde ikke (regner med jomfuhinna gikk pga tampongbruk), men det var vondt likevel. Vet ikke om du ble noe klokere av dette.
Kamikatze Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Du blir i alle fall ikke mindre jomfru om hinna er sprukket av egenkos. Du kan jo alltids forsøke med et lommespeil? Det kan være at hinna er der, men med stort nok hull til fingern eller tannbørsta. Det kan hende det bare finns rester hvis du har ridd hardt. Noen har nesten ikke hinne fra fødselen av, og ingen er lik. Alle er et unikt kunstverk med sine små og pirrende ulikheter. Det er ikke hinna gutta synes noe spesielt om, men vissheten om at ingen andre har vært og griset i "matfatet" deres.
Gjest Guest Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Ja, det er mest med tanke på å blø og om det evt. vil gjøre mindre vondt. Har ingen ting med at jeg vil føle meg mindre jomfru om dere skjønner. Jeg er usikker på om kanskje en tampong kan ha "tatt den" for de første gangene med tampong gjorde det veldig vondt å bade sette inn og ta ut. Det sved veldig og var utrolig ukomfortabelt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå