Regine. Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Har dere forslag? Lys flott hybelleilighet med mye vinduer og utsikt. Varmekabler i gulvet. vil ha noe som er pent, holdbart og ikke alt for dyrt .
inelen Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Siden det er varmekabler i gulvet, hadde jeg valgt et laminatgulv av god kvalitet. Laminat er slitesterkt, pent og det blir ikke riper i det som i parkett. Flis kan jo også være et alternativ. Unngå for all del parkett. I hybelleiligheter er det ofte utskifting av beboere, og ikke alle er like flinke til å ta vare på gulvet... Bodde i en ett år gammel leilighet med parkettgulv en gang, og gulvet så ikke ut. Fullt av riper og dype hakk... Hadde bodd to leieboere der før oss.
ice Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Vi har valgt å legge fliser på samtlige gulv i våre utleieleiligheter. Laminat ville jeg styrt unna, billig parkett likeså. Dersom jeg skulle valgt parkett ville jeg gått for en hard og slitesterk type - eks. 3-stavs eikeparkett av dårlig kvalitet blir stygg uansett hvor pent man "bruker den"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå