Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Hei Ser etter en by der det er billig, og der det er gode shoppingmuligheter(klær, sko, smykker). Det må være en koselig by der det er litt å se. Har tenkt litt på Vilnius i Litauen. Noen som har noen erfaringer med det? Er det gode og rimelige shoppingmuligheter når det gjelder klær?
Carline Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Tallin er også et godt alternativ, er skikkelig fint der og ganske billig
MissStiles Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Praha. Billig shopping. Også noen severdigheter.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 Hei Ser etter en by der det er billig, og der det er gode shoppingmuligheter(klær, sko, smykker). Det må være en koselig by der det er litt å se. Har tenkt litt på Vilnius i Litauen. Noen som har noen erfaringer med det? Er det gode og rimelige shoppingmuligheter når det gjelder klær? Jeg likte Warszawa i Polen utrolig godt Hvis noen reiser til Warszawa er det en restaurant jeg gjerne vil anbefale. Dessverre husker jeg ikke navnet (høhø, dumt når jeg skal anbefale den), men vi kalte den for "jordbær restauranten". Det er en veldig fin restaurant hvor det er jordbær til hver eneste rett og de har verdens beste sjokoladekake *nam*. Husker jeg kunne gå til restauranten fra sentrum med en stor H&M butikk. Mange nydelig smågater som tilbyr shopping til alles smak og til en billig penge :D
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Tallin er også et godt alternativ, er skikkelig fint der og ganske billig Hvilket hotell bodde du på da du var der?
lulle Skrevet 10. juli 2010 #8 Skrevet 10. juli 2010 Krakow vil jeg anbefale. Masse shopping og utrolig billig. Kom hjem med 12 kg overvekt jeg da:-)
Lady Lovelylocks Skrevet 10. juli 2010 #9 Skrevet 10. juli 2010 Edinburgh. Trolig verdens vakreste by.
Carline Skrevet 10. juli 2010 #10 Skrevet 10. juli 2010 anonym bruker: vi bodde på et Tallinkspa hotell ved havnen rett utenfor gamlebyen (ca 0.5 min) vil bestilit med fri adgang til basseng osv. Krakow er nydelig! Praha er litt dyrere å fly til, men et fantastisk sted. Alle tre stedene har mye historie og kultur, samt er billig shopping
I.am.me Skrevet 11. juli 2010 #12 Skrevet 11. juli 2010 Krakow vil jeg anbefale. Masse shopping og utrolig billig. Kom hjem med 12 kg overvekt jeg da:-) Jeg også.. kjøpte 2 ekstra kofferter der nede for å få plass til alle de nye klærne jeg hadde kjøpt :gjeiper:
Lipstick Skrevet 11. juli 2010 #13 Skrevet 11. juli 2010 Praha!!! Billig og gøyal by med god standard Vi bodde litt utenfor byen, på Aparthotel City 5, koslig lite hotell med de snilleste vertene du kan finne. Vi betalte ca. 200 kroner natten for å bo der, og det er like ved Andel Metrostasjon, så en kommer seg kjapt og billig inn til byen. Nå om sommeren er det sikkert fint å spasere inn også. Uansett er Praha en helt nydelig by med mye å by på til en rimelig penge.
Gjest Constanze Skrevet 11. juli 2010 #14 Skrevet 11. juli 2010 København er min absolutte favorittby. Ikke så rimelig, men på denne tiden er det mye salg på kvalitetsvarer. Elsker den byen.
Medlem Skrevet 11. juli 2010 #15 Skrevet 11. juli 2010 Siden billig er ett av premissene er det naturlig å tenke øst-europa. Jeg har vært i følgende byer - Vilnius, Praha, Budapest, Krakow, Riga, Warszawa og Wroclaw. Alle flotte på sin måte, men vil sterkt fremheve Praha, Krakow og Vilnius. Gode shoppingmuligheter, masse severdigheter og ikke minst god og billig mat/drikke.
Flaneur Skrevet 13. juli 2010 #16 Skrevet 13. juli 2010 (endret) Malmö!! Lett å komme dit hvis du bor på østlandet- går buss, tog og fly og er en flott by å shoppe i, med over 800 butikker. Du har også mulighet til en svipptur til København hvis det kan friste. Ikke like billig som østblokkland, men veldig koselig:) Les mer om Malmö her Endret 13. juli 2010 av Flaneur
Gjest padawan Skrevet 13. juli 2010 #17 Skrevet 13. juli 2010 Hva med Madrid eller Barcelona? det er gode shoppingmuligheter i begge byene.
pusla Skrevet 15. juli 2010 #18 Skrevet 15. juli 2010 Jeg vil også anbefale Tallinn. Vi har vært der tre ganger de siste fire årene Koselig gamleby å tusle rundt i, samtidig som de har bra shopping i den moderne del av byen. Billig å fly og bo der, samt billig by å være i.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juli 2010 #19 Skrevet 15. juli 2010 TS her. Da har vi bestemt oss for Tallin! Vurderer å bo på Meriton Old Town Garden Hotel eller Susi Hotel. Noen som har noen erfaringer fra disse? Synes spesielt meriton så koselig ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå