boyboy Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Noen jenter her som har prøvd tittie fucking ? Der en kuk gnir opp og ned mellom begge puppene dine ?? Liker du det ? vil du prøve det en gang ??
MarianneE Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Det blir brukt her de dagene i måneden når vanlig knulling er uaktuelt. Jeg digger det, gubben det...
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Har prøvd, helt greit, men mer pga at hantenner på det enn at det gir meg noe direkte.
Gjest jente Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 MÅ man ikke ha store pupper for å få det til???
boyboy Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2010 MÅ man ikke ha store pupper for å få det til??? Er best når puppene er litt stor ja, men trenger ikke være mega mega d-cups liksom. jenten trenger bare å klare å presse puppene sammen med penis imellom, opp og ned opp og ned Viktig at det er fuktig, spytt eller olje
Gjest jente Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Er best når puppene er litt stor ja, men trenger ikke være mega mega d-cups liksom. jenten trenger bare å klare å presse puppene sammen med penis imellom, opp og ned opp og ned Viktig at det er fuktig, spytt eller olje Tror du det går med B cup? Har så lyst å prøve...
boyboy Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2010 Tror du det går med B cup? Har så lyst å prøve... Du må nesten prøve det for å finne det ut.. Jo større jo lettere, jo mindre jo vanskeligere.. men det går nok hvis du presser de godt sammen og holder dem tett presset imot penisen..
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #9 Skrevet 10. juli 2010 dette er noe som er funnet på for mannens del. er ikke noe som gir meg noe særlig glede..... gi meg heller noe annet.
<CupCake> Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Har ikke pupper til sånn vil jeg tro.. dessuten kan jeg ikke se for meg at det skal gi meg noe.. what so ever.. Typen er 'ass man' all the way uansett og har minimalt lite interesse for pupper.. som passer meg og mini puppene mine utmerket.. de er nemmelig ikke så keen på oppmerksomhet anyways..
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #11 Skrevet 11. juli 2010 dette er noe som er funnet på for mannens del. er ikke noe som gir meg noe særlig glede..... Svært mange visuelle ting er til for mannen. Jeg er skikkelig lei av hvordan seksualiteten generelt utvikler seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå