Alison Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Jeg har kjøpt meg ny bærbar pc. Har fra før 2 andre bærbare pc`er + en stasjonær som jeg har lagt inn office home and student 2007. Nå ønsker jeg å ha office på min nye pc da jeg ikke trenger dette lenger på den eldste av de bærbare. Problemet er at siden det allerede er registrert office på 3 maskiner fra før får jeg naturlig nok ikke lov til å registrere den på min nye pc. Hvordan skal jeg gå frem for å få slettet registreringen på den gamle pc`n? Holder det at jeg sletter office på den gamle pc`n, eller må jeg gjøre noe mer aktivt enn det?
Jade Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Prøv å avinstallere den. Hvis det ikke går, så ring kundeservice og forklar situasjonen
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Vil gjerne høre hvordan det gikk. Jeg har også Office 2007. Er jo ikke uvanlig at man bytter pc eller reformaterer disken og da har man kjapt brukt opp de 3 registreringsmulighetene. Surt å bare kaste penger ut av vinduet sånn. Egentlig så skjønner jeg ikke at det kan være lov. Du eier jo ikke produktet du har kjøpt. Bare rett til å installere det 3 ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå