Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi er en liten familie på 3 (jente på 4 år, mannen min & eg), som vil på tur en gang etter 20. Oktober, og før 25. November i år, reiser fra Oslo eller Bergen, og vil reise direkte.

Noen som har noen plasser å anbefale, som er varme (minst 25 grader om dagen, og 17-18 grader om kvelden)?

De siste årene har vi vært i Tyrkia- alanya (elsker den plassen der), Kreta- rett utenfor Chania (var litt for rolig der for oss), Tenerife - Playa de las Americas, Gran Canaria & Kypros. Nå vil vi reise en ny plass, for å bade, sole og kose oss, samtidig som vi vil ha mulighet til å se masse nye ting og shoppe en del. :jepp:

Synes det er helt greit å reise med noen barnefamilier, og å bo på et familievennlig hotell, men vil ikke ha et fly overfylt med babyer/ barn som skriker hysterisk hele flyturen(vet eg er litt merkelig her, siden eg har barn selv, men turen til Kypros i begynnelsen av Juni var slitsom grunnet mas og bråk fra et fly fullt av unger, vil helst slippe en reprise fra det). :fnise:

Vil også bo på et 4 stjerners hotell (eller høyere klasse, ja eg er et luksusdyr på ferie), og samme om det er all inclusive eller ikke, men det bør være nærmt by og strand, og helst ikke dyrere enn ca 20000 kroner for turen.

Noen gode forslag? Er det en plass som kan oppfylle mine krav?

Takknemlig for alle tips! :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...