Gå til innhold

Vekt og magemål

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en jakke som viste seg å være i minste laget :sjenert:

Får igjen glidelåsen, men den er litt ubehagelig trang, og verre blir det hvis jeg skal ha tykkere genser under. Jeg har uansett planer om å slanke meg ca 10 kg, så jeg tenkte la være å bytte den for å få litt ekstra inspirasjon til slankingen. Dessuten tror jeg ikke de hadde større :gjeiper:

Men hvor mange cm kan jeg anta å gå ned rundt magen (er der den strammer mest) hvis jeg tar av 5 eller 10 kg? Tror det hadde hjulpet mye om jeg ble 5 cm smalere, men må kanskje ta av mer om den skal passe med genser under. Dere som har gått ned i vekt og målt underveis, hvor mye tar man av i midjemål pr kg ca (hey, tre forkortelser på rad jo ;) )?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i alle dager skal vi vite det? Hvor på kroppen du mister kiloene først er genetisk.

Skrevet

Det er umulig for oss å svare på dette.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Det er genetisk hvor du først mister cm. Folk er forskjellige.

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Furstina, mod

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er genetisk hvor du først mister cm. Folk er forskjellige.

Men spør jo hvor mye dere som har gått ned har tatt av, for å få en indikasjon. Trodde ikke det kunne bli bitching og rydding av et sånt spørsmål... men på kg går vel alt an. :tristbla:

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Men spør jo hvor mye dere som har gått ned har tatt av, for å få en indikasjon. Trodde ikke det kunne bli bitching og rydding av et sånt spørsmål... men på kg går vel alt an. :tristbla:

Jeg har aldri målt meg når jeg har gått ned i vekt, så det kan jeg ikke svare på.

Ja, synd at det skal bli bitching pga et sånt spørsmål. Drit i det, det er bare KG.

Lykke til med vektreduksjonen.

Skrevet

Vanskelig å svare på hvor mye DU vil gå ned, men jeg gikk ned 5 kg og mistet 8 cm rundt midjen og ca. 6 cm litt under navlen :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

På KG kan det bitches om det meste.

TS; selv om vi ikke kan svare på dette så går mange ned disse centimeterne på 1-2 mnd. Husk å trene kardio og litt styrketrening (kan gjøres hjemme) så hjelper det bedre på.

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...