Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Jeg har kjøpt en jakke som viste seg å være i minste laget Får igjen glidelåsen, men den er litt ubehagelig trang, og verre blir det hvis jeg skal ha tykkere genser under. Jeg har uansett planer om å slanke meg ca 10 kg, så jeg tenkte la være å bytte den for å få litt ekstra inspirasjon til slankingen. Dessuten tror jeg ikke de hadde større :gjeiper: Men hvor mange cm kan jeg anta å gå ned rundt magen (er der den strammer mest) hvis jeg tar av 5 eller 10 kg? Tror det hadde hjulpet mye om jeg ble 5 cm smalere, men må kanskje ta av mer om den skal passe med genser under. Dere som har gått ned i vekt og målt underveis, hvor mye tar man av i midjemål pr kg ca (hey, tre forkortelser på rad jo )?
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Hvordan i alle dager skal vi vite det? Hvor på kroppen du mister kiloene først er genetisk.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Det er genetisk hvor du først mister cm. Folk er forskjellige.
Furstina Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Det er genetisk hvor du først mister cm. Folk er forskjellige. Men spør jo hvor mye dere som har gått ned har tatt av, for å få en indikasjon. Trodde ikke det kunne bli bitching og rydding av et sånt spørsmål... men på kg går vel alt an.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Men spør jo hvor mye dere som har gått ned har tatt av, for å få en indikasjon. Trodde ikke det kunne bli bitching og rydding av et sånt spørsmål... men på kg går vel alt an. Jeg har aldri målt meg når jeg har gått ned i vekt, så det kan jeg ikke svare på. Ja, synd at det skal bli bitching pga et sånt spørsmål. Drit i det, det er bare KG. Lykke til med vektreduksjonen.
Ma03 Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 Vanskelig å svare på hvor mye DU vil gå ned, men jeg gikk ned 5 kg og mistet 8 cm rundt midjen og ca. 6 cm litt under navlen
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juli 2010 #9 Skrevet 12. juli 2010 På KG kan det bitches om det meste. TS; selv om vi ikke kan svare på dette så går mange ned disse centimeterne på 1-2 mnd. Husk å trene kardio og litt styrketrening (kan gjøres hjemme) så hjelper det bedre på. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå