Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg bor i Fyllingsdalen bydel, men på ungdomshelsestasjonene ser det ut til at jeg er for gammel? Jeg er 22 år, og vil bare ha resept på p-piller :D Jeg er ikke tilknyttet SiB, eller noe. Går fremdeles på VGS. Eller må jeg til fastlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjuskeline Skrevet 10. juli 2010 #2 Del Skrevet 10. juli 2010 Du kan snakke med helsesøster på VGS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 10. juli 2010 #3 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg bor i Fyllingsdalen bydel, men på ungdomshelsestasjonene ser det ut til at jeg er for gammel? Jeg er 22 år, og vil bare ha resept på p-piller :D Jeg er ikke tilknyttet SiB, eller noe. Går fremdeles på VGS. Eller må jeg til fastlegen? Du skal kunne gå til Helsestasjon for ungdom på Oasen, de hjalp meg en gang selv om jeg var over 20. Åpen torsdag 16-18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 10. juli 2010 #4 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Uansett om du er for gammel så skal tilbudet gjelde for studenter også. Så nå at du skriver du går på VGS På Engen Helsestasjon i Teatergaten i sentrum har de også gratis for studenter. Åpningstider: Mandag ,tirsdag og onsdag kl. 15:30 - 18:00 Endret 10. juli 2010 av Invicta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Del Skrevet 10. juli 2010 Kan du ikke bare gå til fastlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå