Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #1 Skrevet 26. september 2003 Sparer en liten stripe med hår etter barbering, men jeg synes den er så fargeløs/blass... Det hadde blitt mye penere hvis jeg faget den mørkebrun, det er jeg sikker på! Men hva slags farge skal jeg bruke? Finnes det farge beregnet på dette? Hjelp?
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #5 Skrevet 26. september 2003 He he jeg mente ikke hvilken farge i den forstand ,jeg lurer på hva slags farge.. Altså øyenbrynsfarge,vanlig hårfarge (regner med at det ikke går altså... ) eller hva da? Mørkebrun skal jeg ha, det står i det første innlegget. :blunke:
missfidget Skrevet 26. september 2003 #8 Skrevet 26. september 2003 Kanskje du burde konsulere med en frisør eller evt. salonger? Vet ikke helt. Men jeg hadde aldri tørt å bruke de vanlige hårfarging kits som er så tilengilige i dagligvare butikk osv. Det her kommer fra Cosmo Online:http://magazines.ivillage.com/cosmopolitan..._412779,00.html Men det har ikke så mye å si heller...hmmm....
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2003 #9 Skrevet 26. september 2003 Dere bare kødder jo! Seriøst: Hva med å bleke? Real blonde.....
Tusseline Skrevet 26. september 2003 #10 Skrevet 26. september 2003 Er ikke turkis inn i år 'a? Tusseline- har problemer med å ta innlegget seriøst. Og tilslutt: Jesus Christ for noen råfrekke pupper du har, Barbie!
Barbie Skrevet 26. september 2003 #11 Skrevet 26. september 2003 Er ikke turkis inn i år 'a? Tusseline- har problemer med å ta innlegget seriøst. Og tilslutt: Jesus Christ for noen råfrekke pupper du har, Barbie!
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #12 Skrevet 26. september 2003 De har ikke noe på kondomeriet? Secrets?
Madelia Skrevet 29. september 2003 #13 Skrevet 29. september 2003 Herregud, det går da an å svare normalt på det som blir spurt om. Du kan nok bruke brun farge til øyenvipper/bryn, den burde gå fint an der nede også. Lykke til
Gjest GreenSky Skrevet 29. september 2003 #14 Skrevet 29. september 2003 Eller kanskje du kunne bruke henna? Det er jo mildt og naturlig i det minste. Men da blir det jo håret rødt der nede. Og hvis du blander hennaen med rødvin istedet for vann blir det blått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå