Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #1 Skrevet 26. september 2003 Jeg har fall i håret, men går så og si ALDRI med det slett.. Ønsker meg stadig helt slett hår, men tanken på rettetang og slitasje er avskrekkende. Tror dessuten jeg er litt heldig med strukturen i håret mitt, er jo veldig fyldig osv. (langt) Ønsker råd om hvordan få krøllene pene! Ikke små-krøllete, men bølgete. Know what I mean? Atså, hvilke produkter som er bra.. vil dessuten kunne ta det i, uten å måtte vaske det hele tiden. (low maintainance er viktig!) Og føning er heller ikke noe jeg jubler over. Syns man må godta det man er gitt, og gjøre det beste ut av det!! Takker og bukker for gode tips!! :)
¤Tiili¤ Skrevet 26. september 2003 #2 Skrevet 26. september 2003 Jeg ha veldif tykt hår med fall og krøller når jeg ikke børster de ut. Men nå har jeg funnet hårsveis jeg er fornøyd med! :D Jeg har klipt opp håret mitt selv, har jobbet ekstra som frisør før. Så bruker jeg noe skum, og la det luft tørke, for da legger krøllene mine seg så fint, det blir mer "myk" krøll, enn de små "harde", eller der det ser ut som stålull. Jeg har et produkt som tar bort "brusete" hår, det tar jeg først, det glemte jeg. Så sprayer jeg det med glans spray til slutt.Er kjempefornøyd! :D
Gjest Starya Skrevet 26. september 2003 #3 Skrevet 26. september 2003 Som fattiglus må jeg begrense meg på hårprodukter og slikt, ikke er jeg spesielt jålete heller (prøver ikke å insinuere at de som kjøper slikt er det, men altså.. ). Jeg pleier å la håret lufttørke, og før det er tørt har jeg i litt gele (foretrekker pantene perfect curls).
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #4 Skrevet 28. september 2003 Tusen takk for gode svar! Har såå lyst til å bestille litt "stæsj" fra lookfantastic. Noen som har noen gode styling-produkter å anbefale? (Til tykt, litt tørt hår med fall i..)
punkyB Skrevet 28. september 2003 #5 Skrevet 28. september 2003 Hvis du vil dempe krøllene litt så er jo anti-frizz produkter kanskje tingen for deg ? De har en kategori som heter curl eller noe sånt. Du kan jo kikke litt der.
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #6 Skrevet 28. september 2003 Ja, vil egentlig ikke dempe krøllene, kanskje definere dem litt, "samle" dem.. Men såklart unngå frizz.. hvis jeg grer håret forsvinner krøllene, men håret blir likevel ikke fint slett. Så jeg får prøve å beholde krøllene/bølgene! På best mulig måte. Tenkte om noen hadde konkrete tips om bra produkter. (Bruker ellers redken extreme, og all soft i shampo, balsam og hårkur..) Takk igjen
missfidget Skrevet 28. september 2003 #7 Skrevet 28. september 2003 :oops: Føler meg litt dum her, men det er alltid bedre å spør, ikke sant? :o Når dere beskriver håret ditt som "med fall"...hva betyr det? Virkelig lurte på det der....Takk på forhand!!
Piglet Skrevet 28. september 2003 #8 Skrevet 28. september 2003 "Med fall" betyr hår som bølger, men ikke krøller ordentlig... Jeg bruker shampoo og balsam fra System Professional Curl Saver, og ble anbefalt den av frisøren for å fremheve krøllene best mulig. I tillegg krammer jeg liksom inn definned curls fra Clinique i det fuktige håret. Det funker bra for meg! Piglet
Fauna Svecica Skrevet 28. september 2003 #9 Skrevet 28. september 2003 Glatt ut håret ditt. Det er så mye bedre. Krøller er ikke noe særlig fint...
Rachel Skrevet 28. september 2003 #10 Skrevet 28. september 2003 Krøller er nydelig. Jeg vet dessverre ikke om noen gode produkter, da jeg har tykt hår med fall... Ingen krøller.
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #11 Skrevet 28. september 2003 Jeg bruker skum i mitt hår når det er vått (bare tørket med hånduk), så klemmer jeg håret oppover og da kommer krøllene frem. Får sånn bølgete hår da, ganske fint også lar jeg det lufttørke i fred, så har i "crackle wax" som jeg har kjøpt hos frisøren (klemmer det inn i tuppene, det samler håret slik at det ikke ser brusete ut og blir statisk) og sprayer lett over med hårspray til slutt.
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #12 Skrevet 28. september 2003 Glatt ut håret ditt. Det er så mye bedre. Krøller er ikke noe særlig fint... Men så hyggelig da..
Ling Skrevet 29. september 2003 #13 Skrevet 29. september 2003 Jeg har samme type hår og bruker gjerne 'Define and no-frizz' fra Bodyshop. Jeg er vanligvis ikke noen BS-fan, men denne funker bra!! Håret mitt blir mer definert og mykt. Anbefales varmt! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå