Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Hei Jeg fikk tredje forsøk med Inseminasjon i forrige måned. Ble litt overstimulert sa legen men det var ikke farlig. Brukt Pergotime, Puregon, eggløsningssprøyta Ovitrelle og til slutt ble det anbefalt Crinone av jordmord på sykehuset. To negative graviditetstester før menstrasjon og så fikk jeg mens som forventet 27 juni. Siden det var litt rar blødning (2. dager blod, 3. dag ingenting, 4. dag blod igjen) testet jeg en gang til (8 juli) Negativt:( Plutselig fikk jeg brun utflod igår og i løpet av noen timer fikk jeg blødning og nå blør jeg igjen Ringte til a-hus snakket med en gynokolog som mente at det er for mye hormoner i kroppen og det er derfor jeg blør nå. Var veldig redd for extr.graviditet siden jeg mistet en egglederen i fjor:( Det satt fast i egglederen og egglederen sprakk og jeg måtte akutt opereres i full fart. Men siden 3 tester har vist negativt mente legen at jeg kan ikke være gravid og det er bare ekstra bløding pga hormoner. Har heller ikke noe spesielt smerter i magen, høyre siden(for det er bare høyre eggledern som er igjen) Bare litt svak smerter i magen. Er enig med legen på en måte at jeg ikke kan være gravid. Er bare litt engstelig siden det ble så dramatisk i fjor. Selvom jeg har fått snakket med legen føler meg veldig urolig. Er det noen som har opplevd noe sånt?? Er det noen som vet noe om dette eller har noen gått på samme hormon behandling?? Setter stor pris på svar.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Når du går på høye doser med hormoner så er det normalt å spotte/blø uregelmessig. Det tar tid før kroppen kommer tilbake til normalen. Prøv å slappe av og stol på testene og legen. Men kjenner du noe ubehag eller smerter på høyre side så ikke nøl med å ringe legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå