missfidget Skrevet 26. september 2003 #1 Skrevet 26. september 2003 Noen her som har sett kolleskjonen i det siste? Lurer på om det er verdt det å tar en tur innom Kvadrat og tar en titt..... Siste gang jeg var der var jeg nesten trist...Det var så veldig uaktuelt for det meste....Noen andre som vil dele mening?
bluebird Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Fant du noe fint? Jeg bruker ikke BiB-klær selv, men forviller meg ofte inn der fordi jeg synes de ligner på de andre H&M-klærne.
missfidget Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2003 Nei vet du hva, jeg fant slettes INGENTING. Synes det var så mye stygt. Faktisk kjøpt jeg en genser i str. L i vanlige kolleskjon (ikke BiB) som var såpass bra. Skjonner ikke hvorfor de kan ikke inkludere XL i sine kolleksjon. (Men de har jo XL i L.O.G.G. Sport) Mange ganger jeg synes at design er fint, eller farger er fint, men det alltid pleier å vær noe gale med det til slutt. F. eks. jeg sa pa en genseren i 80 tallet stil. Det var faktisk tøffe untatt dette lys rosa og ORANSJ striper og en faux-gull dekorasjon på. Det var det ikke noe pent kan jeg si. Hvorfor GJØR de sånn? Aldri sett noe lignede i det vanlige storrelse!! Også hadde de en genser som skal henger av skuldrene men det hadde en stygge mønstre som så ikke ut altså..... Vinter jakke der i BiB ble SÅ kjedelig å. Bare store dyne jakke, store telt lignende greie som var alt for gammel for min stil. Jeg ser synd på de som har ikke noe annet å bestemmer fra. Selv har jeg holdt på å slanke meg i nesten 1 år nå og kan klarer å få på L eller XL i vanlig kolleskjon i andre butikker. Men bukser fra BiB pleier jeg å liker, selv om de kan være alt for kort for meg. Håper at de kommer med noe fint til jul. Dessuten ser jeg ganske mye i ungdoms avdeling som jeg er glad i men DET får jeg ikke på mine kvinnelige kropp, nei.... En merker som jeg har tatt en interesse i det siste er en som heter PAS. De har en del kjerringa klær, men utrolig mye fint. Har hørt at B Young i Nærbø har til og med begynte å selger dette merker. Jeg synes selv at når det gjelder store storrelser, at jeg vil klær meg i det siste mote, ikke noe "spesielt lagt for de som er storre". Visst er det andre som er unenige men det er min mening.... Vil bare si i tillegg at jeg synes det er KJEMPE at Lindex (selv om de pleier å ikke har noe spennede for de meste) har fornyet storrelse system. Nå finnes det XL som er str. 50/52 i vanlige varer. Det virker ikke så stor egentlig men likevel så ble jeg glad nå dette skjer. Håper andre butikker følge med.....
Gjest Starya Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har ofte mistenkt at BiB-kolleksjonen er ment å være en slem, slem, ondskapsfull spøk.
missfidget Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2003 Ja DET er jeg enig i faktisk.... :x
Quinden Skrevet 14. oktober 2003 #6 Skrevet 14. oktober 2003 Er helt enig. Kolleksjonen er liksom et hån mot oss som er litt store, "Du har ikke passa skikkelig på kroppen din, værsågod, her er driten du kan kle deg i" Har kjøpt noe innimellom, men det blir liksom bare hengende der. Blusene har ikke innsvinging, det er en sekk som regel, så nå har jeg bestemt at jeg har vært der for siste gang, kjøpte en ulljakke en gang og det gikk 1 uke så rakna driten :evil: Syns faktisk KappAhl har bedre utvalg, der har jeg funnet noe som ikke er brunt eller grått...
CecilieB Skrevet 14. oktober 2003 #7 Skrevet 14. oktober 2003 Da er det jo bare til å la være å handle BIBklær da. H&M selger faktisk veldig bra av det merket, og kundene som handler der skryter veldig av klærne, veldig mye positiv respons på høstens kolleksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå