DIorGIrl Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 På mandag var vekten 60,4 . Da hadde det gått ned . Men nå idag tidli var den 61,6 ! Hvorfor?! Jeg får aldri se 59.. Målet er 55 , men hadde blitt gla bare jeg såg noe på 50-tallet. Har hatt mensen denne uken- kan det være det ? Sånn eller har jeg trent og spist akkurat som jeg gjorde når jeg gikk nedover. Det er så irriterende, det gir meg lysten til å kutte ut noen matvarer for å få mindre kalorier,men jeg vet det er feil,så det gjør jeg ikke. Får håpe det bare er væskeansamlinger p.g.a mensen?
Piper Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Kvinner øker som regel noen kilo i vekt, når de har mensen. Og hadde jeg vært deg, ville jeg veid meg en gang, for så å leve sunt i en mnd for eksempel, og så veie deg igjen. Du kan bli tullete om du skal veie deg så ofte som du gjør. Og husk at det tar tid å legge på seg, og det tar også tid å gå ned igjen.
DIorGIrl Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2010 Frokost:Havregrøt med bringebær,1 egg,2dljuice,2omega3kapsler,1 b-vitamin Lunsj:3 rugsprø med kyllingpostei/kalkunfiletnaturell/makrell i tomat ,paprika. Etter trening:Banan og skyr Middag:Kylling,karbonadedeig eller laks. Grønnsaker eller salat.Cottagecheese Kveld:1 skyr med 10ghavregryn,10glinfrø10gkruskakli og frukt Er så usikker på kostholdet også. Hvordan få fett,karb og protein til alle måltid? Ser det greit ut?
Piper Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Du bør spise flere mellomåltider, som for eksempel en gulrot, kålrotbit, agurkbit, eller annen grønnsak du liker og frukt av ulike slag.
DIorGIrl Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2010 ja, men det såg greit ut sånn ellers ? Har tenkt å prøve den activia uten tilsatt sukker , og den dobbel 0% istedenfor skyr avogtil også. Kveldsmaten varierer egentlig. Det er det måltidet jeg lurer mest på egentlig. Avogtil går det i frukt med mager vanilje kesam:)
Gjest Ylva Virvla Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Frokost:Havregrøt med bringebær,1 egg,2dljuice,2omega3kapsler,1 b-vitamin Lunsj:3 rugsprø med kyllingpostei/kalkunfiletnaturell/makrell i tomat ,paprika. Etter trening:Banan og skyr Middag:Kylling,karbonadedeig eller laks. Grønnsaker eller salat.Cottagecheese Kveld:1 skyr med 10ghavregryn,10glinfrø10gkruskakli og frukt Er så usikker på kostholdet også. Hvordan få fett,karb og protein til alle måltid? Ser det greit ut? Det ser veldig bra ut. Hvis du vil ned i vekt ville jeg variert havregrøten med noe annet eller kuttet den ut for en periode. Det er mye karbohydrater og kalorier i havregrøt. Du kan f eks spise to egg i stedet for ett egg og havregrøt. Eller ett egg og en fruktsalat med frisk frukt og youghurt naturell. Deilig! Det er garantert flere som er uenig i at du skal kutte ned på antall kalorier du får i deg. Men dette er sånn jeg ville gjort det for en periode. Det er jo opp til deg. Du kan også øke treningsmengden. Er du forresten sikker på at du trenger gå helt ned til 55 kg? 55 kg er lite hvis du ikke er lav.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 (endret) Jeg ville også kuttet ut juicen og drukket vann eller te i stedet. Det er mye sukker i juice. Det er bedre å spise kalorier enn å drikke dem, siden de da metter. Jeg ville byttet ut juicen med en frukt. Endret 11. juli 2010 av Ylva Virvla
DIorGIrl Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2010 Det er ikke så mye kalorier i 30 g havregryn , så kutter heller risen og pastaen til middag. Er 162 høy så 55 er virkelig nødvendig ja! Juicen jeg bruker er ikke tilsatt sukker, men har kuttet den nå Sparer 100 kalorier på det hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå