Gå til innhold

Hvilket smykke skal du ha til brudekjolen?

Hvilket smykke skal du ha?  

1. 1. Hvilket smykke skal du ha?

• Skal ikke ha smykke...
      2
    • Skal ha perlesmykke
      5
    • Skal ha strass-smykke
      2
    • Skal ha "sveve-perle smykke"
      1
    • Skal ha arvegods
      0
    • Ingen av alternativene over passer meg....
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikkje eit einaste smykke eg... Bortsett frå gifteringen sjølvsagt... Gjekk fint det! (Tykkjer eg iallefall sjølv - vil du bedømme, sjå i bileta i signaturen...)

Eg vil nok ein gong seie at eg tykkjer det er viktig at ei brur er den ho er... At det ho går i og pyntar seg med på bryllaupsdagen reflekterer noko av kva slags type ho er, kva for ein stil ho har etc. - rett og slett at ho er lett å kjenne att. (Har sett nokre grelle døme på det motsette, nemleg...) Og for meg vart det best å ikkje gå med smykke. Pyntar meg ikkje noko særleg til vanleg, dessutan var kjolen så enkel og rein at det fort kunne blitt for mykje...

Skrevet

Svevende perle smykke svarte jeg hvis jeg skal ha smykke som er gull- eller sølvkjede med en perle hengende på. :klø:

Skrevet

Kommer ikke til å ha noe halssmykke, men diamant-øredobber kommer jeg til å ha. Kanskje også diamant-ringen jeg fikk av han i sommer.

Skrevet

Jeg skal ha strass jeg har fått av kjæresten min, diamantøredobber jeg har fått av kjæresten min pluss forlovelsesringen min.

Skrevet

Jeg kommer antageligvis til å ha strassarmbånd, mammas diamantkjede og små øredobber. Har strasstiara og det må stå i stil med det. Er ikke noe storbruker av smykker uansett og kommer derfor ikke til å ha så mye i bryllupet.

Skrevet

Jeg er allerede gift. Hadde et tynt gullkjede som var "stivt" ala en ring, men veldig tynt.

loolaa

Skrevet
:sminkedokke: Diamant rund halse, i ørene og diamantringen som jeg fikk som forlovelsesring, den er utrolig nydelig. I tillegg får jeg på meg en gifte ring i hvit gull med diamant :hjerter:
Skrevet
Jeg skal ha strass jeg har fått av kjæresten min' date=' diamantøredobber jeg har fått av kjæresten min pluss forlovelsesringen min.[/quote']

....men nå har jeg vært på fargeanalyse på brudemessen i dag og fått beskjed om at jeg ikke kler sølv eller strass overhodet....... :(

Like I care :sjarmor:

Skrevet

Nå som jeg har kjøpt kjole løste det problemet seg, for det vil bli alt for mye med smykke i halsen. Nå blir det kun øredobber (evt. armbånd) og det må isåfall bli gull...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...