Gå til innhold

Favoritt reklame på tv nå?

Anbefalte innlegg

Gjest sue84
Skrevet

Synest d er dritarti og se nye geniale reklamer på tv, men noen av de blir jeg så flau over at jeg må bare skifte kanal :)

hvilke er dine?

min favoritt som går nå må bare vær det der 1888 reklama der ho dama sitter og spiser kake og drøyer samtalen.. hahahaha.. knekker ihop hver gang!! :)

og haater den der de nynner olsenbanden sangen på...

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Irriterer rævva av meg hver gang jeg ser "Dots" reklamen. " DOTS, KJEMPEGODE ALEINE, SUPERGODE MED MELK!!!!!!!!!!"

Og den sjokolade-pose-reklamen. Om han guttungen som kjører moped til et sted hvor ungdommer drikker også slår han hjelmen i huet på ei jente så hu velver mopeden som lander på bålet og sprenger. Den liker jeg virkelig ikke.

Liker litt den reklamen som er fortsettelsen på den "Men nå, skal jeg endelig flytte for megselv!" hvor det er en voksen mann som bor hos morra si og lager modellfly. Syntes den er så morsom :ler:

Liker også godt den xperia X10 reklamen, musikken er så kul :fnise:

Gjest sue84
Skrevet

dots reklama ja!!! blææææ!!! d værste e at sangen festa seg på hode leeenge ettepå!!!

hehe ja den e morsom :)

Skrevet

Liker DnB Nors Førstehjemslån, og Melk-reklamene.

Men får helt mare av Clausthaler reklamen - jeg kommer ALDRI til å kjøpe Clausthaler på grunna v den reklamen.

Gjest Invicta
Skrevet

Liker godt VG sin reklame - bestefaren og guttungen som venter på at mor og far skal få på plass bærenettet eller hva den kalles. Sangen er så fin også :) Søt reklame.

Gjest sue84
Skrevet

haater chlaustaler reklama!!! vitsen med dubbinga??? å ja den der tankrem reklama som er dubba oxo.. usj!!! hater vist mye jeg :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Liker godt VG sin reklame - bestefaren og guttungen som venter på at mor og far skal få på plass bærenettet eller hva den kalles. Sangen er så fin også :) Søt reklame.

Så enig - og bestefaren er jo bare så sexy - smelter helt hver gang jeg ser den reklamen.

Skrevet

Liker: "Ingen Kims, ingen kos" KUN pga han arbeidskaren som sitter i midten i den varebilen vi ser helt i begynnelsen av reklamen. Han lever seg så inn i det. :fnise:

Hater: Den med Olsenbanden-sangen, og den for en eller annen radiokanal der folk sitter inni radioen og snakker om å lure noen til å tro at det er hårfjerningskrem i solkremen. Jeg skjønner ikke poenget.

Skrevet

Jeg liker ikke den melkesjokoladereklamen jeg heller.Rar hele reklamen med hårtuster på hjelmen og hulkende gutt..

Jeg digger den; "NO!Dont do this!". Reklamen for head&shoulders altså :fnise:

Skrevet

Liker den 1880 (?) reklamen der hun gamle dama som spiser kake og knekker skjeen/gaffelen da hun skal si nummeret til Bohus :fnise: Tele2 reklamene er også fine :)

Hater: Mmmmm, kommer egentlig ikke på noen jeg hater, liker ikke så veldig mange reklamer uansett

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så enig - og bestefaren er jo bare så sexy - smelter helt hver gang jeg ser den reklamen.

Hehe, selv om jeg bare er i midten av tjueårene, må jeg innrømme at jeg tenker det samme...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

haater chlaustaler reklama!!! vitsen med dubbinga??? å ja den der tankrem reklama som er dubba oxo.. usj!!! hater vist mye jeg :P

Ja uff, den dubba tannkremreklamen er den verste jeg ser! Så å si alle som er med der, blir jo seende ut som forstyrra tullinger etter den dubbingen!

Skrevet

Liker: Coop grillreklamene med disse figurene som er lagd av plastilina eller hva det heter. Særlig den hvor det er en fisk som later som den er en hai.

Hater: Tannkremreklamen hvor de har dubbet hele skjiten. Den der man ikke får ising i tennene lenger.

Ser at Sensodyne har kommet med samme tannkrem, bare at de klarte å lage en norsk versjon. Tipper de har sett den andre og fått noia.

Skrevet

Kims potetgull-reklamen er bare helt forferdelig.. D'er tid for fredagskooos - ingen Kims ingen kooos. Alle er irriterende, spesielt hun brunhårede jenta med de store hvite fortennene som blir helt skjeiv i trynet når hun synger kos. Liker heller ikke reklamen med Jan F. Karlsen der han står og sier "gjør som meg, å meld deg inn i **** nå!" Tipper det er han som er kommet opp med hele konseptet. Ikke nødvendigvis da, men liker ikke reklamen uansett.

Vet ikke om den går lenger, men likte godt den flax-reklamen der hodet til de forskjellige er en firkløver.

Skrevet

Hater: Tannkremreklamen hvor de har dubbet hele skjiten. Den der man ikke får ising i tennene lenger.

Ser at Sensodyne har kommet med samme tannkrem, bare at de klarte å lage en norsk versjon. Tipper de har sett den andre og fått noia.

Enig! "Det virker med én gang!"

Jeg har også lagt merke til at Sensodyne har laget en veldig lik en. De så vel colgates reklame da, og måtte kopiere den brilliante ideen de hadde.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Liker litt den reklamen som er fortsettelsen på den "Men nå, skal jeg endelig flytte for megselv!" hvor det er en voksen mann som bor hos morra si og lager modellfly. Syntes den er så morsom :ler:

Helt enig, jeg så den for første gang i går, jeg lo og lo! Glimrende! :skratte:

Liker: "Ingen Kims, ingen kos" KUN pga han arbeidskaren som sitter i midten i den varebilen vi ser helt i begynnelsen av reklamen. Han lever seg så inn i det. :fnise:

JA! Det er han som gjør reklamen, han er bare så koselig! :klemmer:

Skrevet

hater de som åpenbart er dubbet, typ clausthaler- og tannkrem-reklamen. Dessuten syns jeg ikke noe om den til volkswagen (golf?) med mannen som mistenker at kona er urto, men så snart han ser bilen i naboens oppkjørsel så glemmer han alt

digger sangen i stratos-reklamen..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg HATER den reklamen hvor de nynner på olsenbanden-sangen. Jeg skrur av lyden på tv'n hver gang den kommer.

Syns VG-reklamen med babyen og bestefaren er nydelig, liker også DnB-reklamen for førstehjemslån. :tommelopp:

Skrevet

Glemte å nevne alle de grusomme reklamene på tv3. De reklamene hvor de skal selge all verdens treningsgreier som får deg ned i vekt på på en, to tre, vis, magisk sminke osv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte Statoil? reklamene som gikk for ikke så lenge siden. Elton John sangen, jente bandet, gutten som spilte fotball, om fremtidens håp/drømmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...