Martina_77 Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Skal gifte meg og ser på ulike invitasjoner. Usikker på om jeg skal satse på det mer tradisjonelle. Ser man kan lage de på nett (designbetty.com). Lurer også på å satse på esker (www.printbillig.no). Litt usikker. Noen som har noen gode tips?
Frøken Mitzi Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Eg laga bryllaupsinvitasjonane til søstra mi, på pc, og printa på fotoprinter. Og det same gjorde søskenbarnet mitt, og det vart flotte invitasjonar begge deler! Kjem til å gjere det same med våre sine. Billig og enkelt
fruBeist Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Jeg skal lage våre selv! Selv om alle som er invitert til vår lille sammenkomst har sagt de kommer, så vil vi sende ut en liten invitasjon i posten. Jeg lager i Photoshop, og får de printa ut på fotobutikk. Nå trenger vi bare 8 stk, så det blir ingen formue uansett hvordan vi gjør det
Supramundane Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 Vi lagde takkekortene hos nfoto.no - angrer på at jeg ikke lagde innbydelsene der også. Så det er mitt tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå