Gå til innhold

Eldre kvinner og yngre men.

Fremhevede innlegg

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Åhhh... jeg kunne tenke meg å prøve en yngre mann, ja ;-) en yngre elsker på mellom 20 og 30 ett sted hadde vært spennende. Er litt oppi 30 åra, men rynkefri, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel var du da?

Da var jeg vel... 19-20 år.. :) Visste ikke hvor gammel hun var når vi først begynte, for hun så ikke gamlere ut enn kanskje 7-8 år mer enn meg..

Var også med ei som var eldre når jeg var 15år.... hun var 7 år eldre :S syns det er litt rart å tenke på nå, men hadde ingen problemer med det da! haha. Spiller ingen rollefor meg hvor gammel dama er egentlig, ( er jo seff en øvre og nedre "aldersgrense") bare man har det digg sammen, og funker både på det fysiske, og mentale plan ;)

Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Skrevet (endret)

Åhhh... jeg kunne tenke meg å prøve en yngre mann, ja ;-) en yngre elsker på mellom 20 og 30 ett sted hadde vært spennende. Er litt oppi 30 åra, men rynkefri, hehe

send meg mail da vel:)

Mailadresse fjernet iht KGs regler.

Supramundane, mod

Endret av Supramundane
e-postadresse
Gjest Eldre_Kvinner_JA
Skrevet

Ingen av dere eldre damer som har lært opp en gutt?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk, men jeg står over gutter på den alderen.

Noe blir veldig feil i hodet mitt da jeg har unger på rundt 20 år. Disse har venner som har tråkket ut og inn i mitt hus.

En annen ting er at jeg vil ha en mannog det er man ikke når man er 20. Allikevel så synes jeg gubbefaktoren er stor i min aldersgruppe så jeg går gjerne ned en 10 år.

Uno

Gjest foreveryung
Skrevet

Traff en dame for 14 år siden som var 17 år eldre enn meg. Vi utviklet et deilig seksuellt forhold som varer fortsatt. Nå er jeg 54 og opplever god spennende og herlig sex med henne fortsatt. Alder og aldersforskjell er sterkt overfokusert dessverre. det meste handler nok om hva vi påvirkes til å se på som normalt og/eller unormalt. God sex er uavhengig av alder. Det handler om lyst, fantasi og åpenhet.

Gjest Alexander
Skrevet

Som 34 åring har jeg begynt å bli lei kjedelige,usjarmerende,umodne og sexfikserte kvinner i 20 årene. De er ingen utfordring og er ikke spennende for meg.

De kan være så vakre utenpå de bare vil, men når de mangler sjarm og utstråling mister jeg fort lysten. De er like spennende som en Hennes/Mauritz plakat. Nå er jeg sammen med ei på 40 år og hun får meg til å føle meg respektert og elsket. Og hun er faktisk vakker utenpå også. Jeg har de seinere årene kun falt for eldre kvinner p.g.a deres respekt for menn og deres sjarm og humor. Disse kvalitetene har ikke de fleste unge damer idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...