Gjest Eldre_Kvinner_JA Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 God vin blir bedre med årene.. Det er fan meg sånn med kvinner og, syns jeg vertfall. Jeg bare elsker eldre kvinner altså....drømmer å bli tatt hardt av mora mi sine venninner. Da hadde jeg følt meg så delikat og uskyldig altså. Det er drømmen! Ser ofte når jeg er ute på byen at det er så mange deilige eldre kvinner oppi 30-45 årene. Unge jenter på på samme alder (18) tenner, men ikke i nærheten så mye som eldre damer gjør. Eldre kvinner er mere modne og erfarne enn jenter i 18-20 åra.. og de tørr og prøve nye spennende ting såvidt jeg har fått med meg. Derfor lurer jeg på om det faktisk er noen eldre kvinner som i det hele tatt liker yngre gutter på rundt 18++ år? Kunne dere tenkt dere til og hatt sex med en gutt som var mye yngre enn deg selv? -gutt 18
Gjest j1982 Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 30-45 er vel ikke så gammelt?! Men ja, jeg kunne godt vært sammen med en yngre mann. Jeg er 27 og jeg tenner som oftest på menn som er 6 eller 7 år yngre enn meg.
<CupCake> Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Unge gutter er nam, selv om jeg som regel legger 20 som en slags list fordi jeg ofte legger merke til at gutter på en 17-18 har litt barne kropp som ikke er helt min greie.. liker den, AKKURAT blit voksen kroppen.. 20 er perfekt
Daniel84 Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Eldste jeg har hatt sex med var vel... 13 år eldre eller noe om jeg ikke husker helt feil.. vakke så ille det nei;)
momo Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 Tror vel en del eldre har 20 år som nedre grense på menn de har sex med. Da jeg ble singel som 30 åring, var ihvertfall det min grense, kunne aldri tenkt meg å hatt sex med noen under 20 år. Og det er mine single venninner på samme alder veldig enige i.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Jeg er 30 år og føler meg ikke litt gammel Har ikke rynker og er trent og liker å ta vare på meg selv. Kanskje utstrålingen vår lyser opp når vi er på byn, selvtilitt og jeg vil nok tror at man blir tøffere med tanke på sexen med årene. Har jo en del erfaring og er ikke redd for å prøve nye ting, men regner med det også er forskjellig. Jeg er sammen med en som er 3 år yngre en meg og har hatt sex med en som er 5 år yngre en meg. Jeg vil si at det er umulig å se hvor gammel gutter er på byn og tror jeg kunne lett blitt lurt av en på 18-20, men jeg holder meg unna den aldersgruppen. Jeg tenner på selvtilitt
Gjest Eldre_Kvinner_JA Skrevet 10. juli 2010 #7 Skrevet 10. juli 2010 Eldste jeg har hatt sex med var vel... 13 år eldre eller noe om jeg ikke husker helt feil.. vakke så ille det nei;) Hvor gammel var du da?
Gjest jatakk Skrevet 10. juli 2010 #8 Skrevet 10. juli 2010 Jeg er 35 år gammel, har ingen planer om å gå inn noe fast forhold akkurat nå, og har en elsker som er 18 år. I begynnelsen var det litt skummelt at han var såpass mye yngre enn meg, men nå plager det meg overhodet ikke. Jeg ser mye yngre ut enn jeg egentlig er, takket være veldig gode gener (takk, mamma og mormor!), og trener mye. Han er moden for alderen, og definitivt ingen liten gutt i kroppen. Han har bare akkurat rukket å bli mann... Smågutter er utrolig søte, hengivne og lærevillige, og kan trenes opp (til både min og hans fordel) til å bli riktig habile elskere. Nå skal det sies at dette er den yngste jeg noen gang har vært med, men det funker, så why not? Det er åpenbart også en trend, nå som mødregenerasjonen (ifht alderen på disse gutta) holder seg meget bra og tar vare på seg selv, at vi er attraktive for mange unggutter. Vi vet hva vi vil, og har erfaring småjenter ikke kan skilte med. I tillegg er det lite mas og mye sex. Hva angår sexdriften er vi også mest likestilte med yngre menn (ihvertfall er jeg det - han er den første jeg ikke klarer å slite ut). Det er jo heller ikke snakk om et forhold, selv om man har et en fast partner. Alderen setter en klar stopper for det, og det som gjenstår er bare hyggelig samvær.
Gjest Eldre_Kvinner_JA Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 Jeg er 35 år gammel, har ingen planer om å gå inn noe fast forhold akkurat nå, og har en elsker som er 18 år. I begynnelsen var det litt skummelt at han var såpass mye yngre enn meg, men nå plager det meg overhodet ikke. Jeg ser mye yngre ut enn jeg egentlig er, takket være veldig gode gener (takk, mamma og mormor!), og trener mye. Han er moden for alderen, og definitivt ingen liten gutt i kroppen. Han har bare akkurat rukket å bli mann... Smågutter er utrolig søte, hengivne og lærevillige, og kan trenes opp (til både min og hans fordel) til å bli riktig habile elskere. Nå skal det sies at dette er den yngste jeg noen gang har vært med, men det funker, så why not? Det er åpenbart også en trend, nå som mødregenerasjonen (ifht alderen på disse gutta) holder seg meget bra og tar vare på seg selv, at vi er attraktive for mange unggutter. Vi vet hva vi vil, og har erfaring småjenter ikke kan skilte med. I tillegg er det lite mas og mye sex. Hva angår sexdriften er vi også mest likestilte med yngre menn (ihvertfall er jeg det - han er den første jeg ikke klarer å slite ut). Det er jo heller ikke snakk om et forhold, selv om man har et en fast partner. Alderen setter en klar stopper for det, og det som gjenstår er bare hyggelig samvær. Hørtes utrolig spennende ut:) Hvor lenge har dere holdt på? Føler du at du har det du trenger i et sånt forhold?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Kan jeg stjele debatten og å spinne hele spørsmålet rundt: er det noen menn her som bare liker yngre kvinner?
Gjest Eldre_Kvinner_JA Skrevet 11. juli 2010 #11 Skrevet 11. juli 2010 Seffølgelig fins det slike personer og. de er ofte sett på som ''griser''
S@lly Skrevet 11. juli 2010 #12 Skrevet 11. juli 2010 Det er vel ikke helt uvanlig det nå for tiden, men det er ikke min kopp te, nei
Gjest Gutt34 Skrevet 11. juli 2010 #13 Skrevet 11. juli 2010 Er en gutt på 34 som har innledet et forhold til ei som er 53. Sexen er fantastisk, men nå skal det sies at jeg alltid har tent på eldre kvinner. Siden de andre sidene ved forholdet også fungerer flott har vi det veldig bra sammen. Er så glad for å ha møtt henne!!
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2010 #14 Skrevet 11. juli 2010 har hatt min beste sex med en som var 15 år yngre. jeg er 38
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #15 Skrevet 11. juli 2010 Seffølgelig fins det slike personer og. de er ofte sett på som ''griser'' Det er dobbeltmoral! Hvis det er greit at eldre kvinner har seg med tenåringsgutter er det vel like greit om eldre menn har seg med tenåringsjenter.
Gjest Eldre_Kvinner_JA Skrevet 11. juli 2010 #16 Skrevet 11. juli 2010 Det er dobbeltmoral! Hvis det er greit at eldre kvinner har seg med tenåringsgutter er det vel like greit om eldre menn har seg med tenåringsjenter. jeg syns ikke det er noe galt i det men det er vel slik de blir sett på, syns jeg de fleste oppfatter.
Gjest gutt 81 Skrevet 11. juli 2010 #17 Skrevet 11. juli 2010 Da jeg var ute og feiret min 19 års dag ute på byen sammen med venner kom jeg i kontakt med en dame som var betydlig mye eldre enn meg. kukken min ble tent med en gang. Kjemien var tilstede, og jeg ble med dama hjem. Hun sa hun kun var 35 år gammel. Vi hadde fantastisk sex. Dagen etter når jeg våknet opp i fremmed leilighet, med fremmed naken dame ved siden av meg, så hører jeg nede i første etasjen ei jente som roper "MAMMA!" Og Mamma våkner. Ser på meg og spør om jeg har lyst på en dusj sammen med henne. "Eeeeh, nei takk", sa jeg, kledde på meg og sprang ut. Nede på kjøkkenet støtet jeg på dattra hennes. Hun kunne max være to år yngre enn meg. Senere fikk jeg høre at dama var 42 år gammel, som to år senere ble bestemor. Kansje morro med pul&stikk av, men ikke noe lengre varighet enn d. Etter det har jeg hatt 3 elskerinner, der alle de har vært 3-6 år eldre enn meg. Det er mer passende. Hun jeg er sammen med nå er 3 år eldre. Jeg nærmer meg 30. Skulle det bli slutt mellom meg og dama, så ville 42 vært for gammalt for meg, selv nå
Gjest Eldre_Kvinner_JA Skrevet 11. juli 2010 #18 Skrevet 11. juli 2010 Da jeg var ute og feiret min 19 års dag ute på byen sammen med venner kom jeg i kontakt med en dame som var betydlig mye eldre enn meg. kukken min ble tent med en gang. Kjemien var tilstede, og jeg ble med dama hjem. Hun sa hun kun var 35 år gammel. Vi hadde fantastisk sex. Dagen etter når jeg våknet opp i fremmed leilighet, med fremmed naken dame ved siden av meg, så hører jeg nede i første etasjen ei jente som roper "MAMMA!" Og Mamma våkner. Ser på meg og spør om jeg har lyst på en dusj sammen med henne. "Eeeeh, nei takk", sa jeg, kledde på meg og sprang ut. Nede på kjøkkenet støtet jeg på dattra hennes. Hun kunne max være to år yngre enn meg. Senere fikk jeg høre at dama var 42 år gammel, som to år senere ble bestemor. Kansje morro med pul&stikk av, men ikke noe lengre varighet enn d. Etter det har jeg hatt 3 elskerinner, der alle de har vært 3-6 år eldre enn meg. Det er mer passende. Hun jeg er sammen med nå er 3 år eldre. Jeg nærmer meg 30. Skulle det bli slutt mellom meg og dama, så ville 42 vært for gammalt for meg, selv nå haha.. det var artig og lese innlegget ditt kanksje det var dattra du skulle lagt deg ann på? Hvorfor tok du ikke dusjen?
Gjest gutt81 Skrevet 11. juli 2010 #19 Skrevet 11. juli 2010 haha.. det var artig og lese innlegget ditt kanksje det var dattra du skulle lagt deg ann på? Hvorfor tok du ikke dusjen? Ja, dattra var nydelig hun, men tviler på at jeg hadde noen gode odds, da jeg kom springende ned fra annen etasje, med dunstende pulelukt. Dusjen burde jeg nok hatt behov for. Stinket jo pulings av meg, som sagt... men det var vann i dusjen hjemme også
Gjest Eldre_Kvinner_JA Skrevet 11. juli 2010 #20 Skrevet 11. juli 2010 Ja, dattra var nydelig hun, men tviler på at jeg hadde noen gode odds, da jeg kom springende ned fra annen etasje, med dunstende pulelukt. Dusjen burde jeg nok hatt behov for. Stinket jo pulings av meg, som sagt... men det var vann i dusjen hjemme også hvordan vite at en blir bestemor 2 år i forveien.. hvordan klarer man det? xD
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå