Gå til innhold

mislykket striping. farge over?

smil

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har vært hos frisøren og stripet håret mitt. Jeg har ganske mørkt brunt hår, og ville ha naturlige striper. Stripene ble veldig lyse. Nesten hvite syns jeg. Er ikke fornøyd. Noen som vet hvordan det blir hvis jeg toner håret, med f.eks casting, over stripene? Føler at jeg ser litt fjortis ut nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk du fra frisøren uten å si i fra? :( Jeg anbefale at du ringer å bestiller en ny time og forklar at du var litt misfornøyd med hvordan det sa ut til slutt. Jeg opplevde det samme og fått gratis farging og det ble bedre til slutt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. gikk uten å si noe. Var vel sånn passe fornøyd da. Så ikke resultatet skikkelig før jeg kom hjem. Dessuten skrøt de to frisørene som var på jobb veldig av hvor fint det ble. Kanskje for å dekke over at det ikke ble helt som det skulle...

Får se om jeg ringer dem i morgen. Bør vel gjøre det. Jeg sa jo at jeg ville at det skulle se naturlig ut, og det ser langt fra naturlig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da...Det var ikke godt, nei....

Det som jeg opplevd var litt av det samme....Gikk til frisøren for å få rødt striper men gikk ut akkurat som du beskrives...Alt for "fjortis"...Heldigvis er rødt raskt å forsvinne og etter hvert farger roet seg ned!

Men lykke til! Det er ikke så gøy nå en prøver å får litt velvære og sånne ting skjer.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg tar meg en tur i morgen, eller om jeg skal prøve å venne meg å det. Kanskje jeg bare skulle prøve en toning. Spurte om det gikk an å bruke det da jeg var hos frisøren. (Så jeg var vel litt skeptisk allerede da...) Hun sa jeg burde velge en med litt rødskjær i, hvis ikke kunne stripene bli grønne. Men jeg vil egentlig ikke ha rødskjær i håret, tror jeg :(

Jaja, det finnes verre ting her i verden. Mange har større problemer enn dette :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd noe lignende selv, bortsett fra at det var meg selv som laget de misslykkete stripene (aldri mer hjemmestriping!). Dro til frisøren dager derpå for å rette opp litt. Først var de redde for at håret skulle bli grønt om de gjorde noe med det. Men så tok de i en minicoloration i hele håret, og så nye striper i etterpå. Det hjalp heldigvis. :-)

Lagde stripene selv fordi jeg trodde det kom til å bli billigst. Stripepakken kostet jo bare ca. 100,- . Men siden jeg måtte rette på alt hos frisøren etterpå ble det ikke noe billig i det hele tatt. ca. 1500,- måtte jeg ut med! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...