Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Hei. Jeg prøver å slanke meg, men sliter en del med dette med trening. Prøver en gang i blandt å løpe på tredemølle på treningssenter og synes det er så grusomt slitsomt og fælt! Men noen ganger på treningssenteret, når de spiller ekte god work-out-music, DA er det faktisk deilig og jeg kan løpe dobbelt så lenge. Er godt å bevege seg til rytmen av en treningssang. Jeg må ta saken i mine egne hender. Desverre. Har ikke IPod, og forstår ikke hvordan de brukes. Jeg er ikke helt med. Kan noen forklare meg? Hvor mye koster de? Hvordan får man over den musikken man vil til IPoden? Via internett? Hvordan? Hvis jeg bare kunne høre øå det jeg ville hadde nok det meste blitt enklere. Beklager dumme spørsmål, håper det er noen som vil hjelpe en fossil.
Kamikatze Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 (endret) Heisann! iPod er oppskrytt. Du greier deg fint med hvilken-som-helst mp3-spiller fra 2-300 kronersklassen og oppover. Legg heller pengene i øreplugger som er gode å ha i mens du leer deg. De aller fleste fungerer så enkelt som at du plugger dem inn i USB-kontakten din, og drar musikken din over til den. Noen har egne programmer for å gjøre det enklere, men de blir ofte for avanserte for nybegynnere. Synes de enkleste er de beste, og sprader etter James Brown, eller sykler til musikk tilpasset løypa. Roligere i motbake, og kjappere på flatmark. Er som du oppdaget som å ha hjelpemotor, hehe. Ørepluggene betyr mest for kvaliteten. Og det er helt greit å kjøpe en enkel rimelig spiller til å begynne med. Så slipper du å være redd for å miste eller ødelegge den, eller at den blir våt. Omtrent slik gjør jeg det: Plugger inn manikken > opp popper ei mappe som representerer spilleren > drar låter fra mappa "Min Musikk" over til den > drar den ut når låtene er på plass > plugger til ørene > trykker Play som på en CD-spiller, og så begynner jeg å lee på meg. Funker like fett til husarbeide som oppvask og sugesnabling, når du vil spare naboene for dunderbassen. Selv har jeg slike plugger som jeg knuger skumgummien sammen før jeg stapper dem i øret, så får jeg masse lyd, men stenger ute omverdenen. Ute i trafikken er åpnere systemer bedre, sånn at du hører bilene som kommer. Bøyle rundt øret er gildt, men du må nok teste endel, før du finner noen som du holder ut med i lengden. Deet hender jeg faller for fristelsen til å høre på radio med en plugg inne, mens jeg sykler. Men egentlig er ørelyd på sykkel fyfy. Ja, hvis du har fremtidsplaner, altså... Endret 9. juli 2010 av Kamikatze
Gjest Blondie65 Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Har du ikke en nerd eller en nesten nerd i nabolaget eller på jobben som kan hjelpe deg/vise på ipoden? Mye lettere når man ser selv. Med alle MP3 spillere (formatet som Ipod bruker) er det slik at man plugger i og så oppfatter maskinen det som en ekstra harddisk. Da er alt du trenger å gjøre flytte musikken fra PC'en din til Ipod'en. Hvis musikken ikke befinner seg på PC fra før men på CD må du først legge dette inn på PC. Det kan du få beskrivelse på dersom det er nødvendig. Jeg har ikke Ipod selv, men har en annen Mp3 spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå