Kløftfrid Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Eg skulle sjå Alice in Wonderland på kino, men var superstressa i den perioden så det vart ikkje Nokon som såg den og kan fortelje om den var bra?
Anjah Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Jada, jeg så den på kino. Du bør helst være ihugget Tim Burton-fan for å like denne filmen. Tim Burton er kjent for sine helt spesielle og surrealistiske historietolkninger, og ofte gjelder det å henge med i svingene. Alice i Eventyr land er ikke noe unntak i så henseende. Jeg likte filmen kjempegodt, jeg da. Men det er jo bare å se den, og gjøre seg opp sin egen mening?
MissStiles Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Jeg likte den også. Ikke lik eventyrfilmen. Man bør like Tim Burton filmene. De er sære men bra. Alt var bra, fra historien til figurene. At man kan ha sånn fantasi, det liker jeg.
Gjest Sandbekken Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Jeg leide filmen i forgårs, og så den i alt 3 ganger! (lå syk og da) Jeg synes visuellt sett at den var helt nydelig, et kunstverk kan jeg kalle det Selve historien var vel mindre spennende, og som andre har sagt, man må følge med i svingene
Kløftfrid Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2010 Jepp, eg skal sjå den! Diggar dei fleste av Tim Burton sine filmar (har lyst å sjå dei andre eg ikkje har sett også). Kva er den beste tykkjer de? Eg er veldig glad i Edward Saksehand.. Eg diggar stemninga, Johnny Depp sine presentasjonar, fargane, kulissane, personlegheitane ++
Gjest Sandbekken Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Edward scissorhands slår alt!! Den absurde historien, kostymene, menneskene.. ah..
Bloodless Skrevet 9. juli 2010 #11 Skrevet 9. juli 2010 Jeg likte den også. Men nå liker jeg Tim Burton, da.
MarianneE Skrevet 10. juli 2010 #12 Skrevet 10. juli 2010 Jeg har veldig lyst til og se den. Bare vente ti DVD prisen faller litt... :gjeiper:
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 10. juli 2010 #13 Skrevet 10. juli 2010 Jeg liker mye av Tim Burton, men denne ble veldig kjedelig. De hastet seg veldig gjennom historien og gjorde den litt krampeaktig. Selv om tolkningen av historien var kjempe fin, så ble utførelsen litt rotete. Visuelt er det en veldig pen film. Alt i alt, midt på treet. 1
Angelfalls Skrevet 12. juli 2010 #15 Skrevet 12. juli 2010 Så den sist uke på blueray. Kjempebra!!! Genial
Gina_ Skrevet 16. juli 2010 #16 Skrevet 16. juli 2010 Jeg liker alt av Tim Burton, utenom Alice. Kommer ikke til å se den igjen.
Gjest Bond Skrevet 16. juli 2010 #17 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har veldig lyst til og se den. Bare vente ti DVD prisen faller litt... :gjeiper: Synes 99 er ganske grei pris jeg.. Jeg så den på kino. Syntes den var leken og morsom, og absolutt verdt å se. Om den var den beste Burton-filmen eller den største opplevelsen av hele 2010? Sannsynligvis ikke. Synes forøvrig at det var både Depp, og kanskje spesielt Helena Bonham Carter som gjorde sterke presentasjoner
O'hara Skrevet 16. juli 2010 #18 Skrevet 16. juli 2010 Jeg likte den ikke spesielt godt jeg da... Og jeg liker Tim Burton og Johnny Depp, men denne falt ikke i smak. 1
Gjest Anjelika Skrevet 16. juli 2010 #19 Skrevet 16. juli 2010 Jeg liker Tim Burton, men mer for estetikken enn evnen til å fortelle en historie. Alice in Wonderland er intet unntak. Nydelig visuelt sett, men en av de mindre gode filmene hans alt i alt. Men jeg elsket Helena Bonham Carter som Queen of hearts, hun gjør hele filmen!
*Numi* Skrevet 16. juli 2010 #20 Skrevet 16. juli 2010 Jeg likte den veldig godt. Visuelt sett var den en drøm. Jeg så den i 3D og synes det gjorde seg, slik at det visuelle virkelig kom til sin rett. Vet ikke om jeg synes den hadde vært like bra i 2D men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå