Gå til innhold

Plutselig spotting på Cerazette

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg har gått på Cerazette i ca. 2 år. Har ikke fått mensen eller spotting i det hele tatt i løpet av disse årene.

I går opplevede jeg derimot plutselig spotting, 4 dager ut i nytt brett. Spottingen har fortsatt i dag også, og selv om det ikke er mye, lurer jeg på hvorfor dette skjer først nå. Noen som vet, eller har opplevd det samme?

Tenker automatisk at jeg er gravid, av en eller annen grunn, selv om jeg har vært påpasselig med å ta pillen til tiden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres rart ut. Har du tatt pillene til samme tid hver dag?

Jeg gikk på Cerazette ganske lenge, og hadde småblødninger helt i starten. Så forsvant mensen helt og jeg hadde ingen blødninger før jeg slutta på pillene.

Det er vel ingen grunn til å tro at du er gravid, uansett. :) Men du kan jo ta en test for å roe nervene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på cerazette i 1,5 år, hadde noen småblødninger første måneden og etter det forsvant de helt. Ikke hatt mensen i det hele tatt siden :nigo:

Men for 2 måneder siden opplevde jeg det samme som deg, litt spotting noen dager (3 eller 4) og så ble det borte.. Tok pillene som vanlig og har ikke hatt noe siden.

Tror kanskje kroppen kan bli litt forvirret av å aldri ha mensen, og at det kanskje kommer litt spotting innimellom? :klø: Ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...