Brud 2010(?) Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Hei alle sammen! Nå har jeg lagt meg til som medlem her,for at jeg forhåpentligvis skal få litt hjelp og veileding her! Jeg og min kommende mann,forlovet oss 10-05-2010,og drømmer om et romantisk bryllup for bare oss to (samt fotograf og "film mann"..),i Florida,10-10-2010:) Det eneste problemet er at det er en søndag! -Har vert i kontakt med sjømannskirken der,og de vil ikke vie oss den dagen! jeg var forberedt på at frisør (hjelp til hår og sminke) skulle bli det største problemet,men! Las Vegas bryllup har igrunn ikke vert noe alternativ.. Det vi tenkte var jo (helst) et ute bryllup,ved/på stranden... Har kjøpt brudekjolen,men så lenge vi mangler prest/lokale (for å si det på det viset...),kan vi jo ikke booke verken hotell eller fly! ikke kan vi sende inn de nødvendige papirene vi må sende inn,før vi drar,heller! Får seriøst ikke sove om natten,jeg altså... Vil ikke gifte meg hjemme,i kalde Norge,i Oktober! Hjelp! SOMEBODY!! Er jo under 3 mnd til vi må være i Florida for å ordne det praktiske (marrige licence,frisør,fotograf,etc..) Kjempetakknemmlig for alle svar!
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Ta det dagen før eller etter Søndagen da? Datoen i seg selv er vel ikke så viktig?
Endelig Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Haha.. Min første tanke var jo at: I USA er jo ALT mulig Men utover det aner jeg altså ikke.
lilleGrethe Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Hva med å kontakte noen andre enn sjømannskirken? Forresten er vel utfordringen med å gifte seg i en kirke på en søndag at de faktisk har gudstjenester da - minst én, men gjerne to. Jeg tror jeg ville kontaktet noen der borte som har peiling - det burde jo være mulig å få tak i en vigsler som kan gjøre dette for dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå