Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Er det forska på at sol og saltvann lysner håret? Da jeg var barn hadde jeg mørk blond om vinteren men om sommeren var jeg helt hvit og lys. Har sett det på bilder og det ser ut som om jeg har farga håret.Men nå når jeg er voksen har jeg til og med mørkt blondt hår om sommeren. Jeg vil så gjerne at det skal bli lysere uten å bleke det med kosmetiske produkter. er ofte på stranda og da bader jeg i saltvann og dukker under med hele hodet og når jeg tørker meg så sprer jeg håret utover der jeg ligger. har på følelsen at det da blir bleket fortere. stemmer det?er det noen andre måter å få bleket håret mitt på uten å bleke det med kosmetikk?vil bare bleke håret mitt en halv grad lysere enn det jeg har nå fordi da slipper jeg så mye ettervekst. å da synes jeg det er domt å bleke det med kosmitikk da ikke håret blir bare bitte litt lysere av det. går det ann å bruke sitron i håret? Har hørt at det hjelper på å lysne det?å hjelper det å sitte i sola?blir det lysere da?er det noen andre måter?
Gjest Airi Chikako Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Ja, sol bleker. Om du har sitron i håret og har det i sola, kan det blekes mer, men det sliter en del.
Gjest Heidie Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Er det forska på at sol og saltvann lysner håret? Da jeg var barn hadde jeg mørk blond om vinteren men om sommeren var jeg helt hvit og lys. Har sett det på bilder og det ser ut som om jeg har farga håret.Men nå når jeg er voksen har jeg til og med mørkt blondt hår om sommeren. Jeg vil så gjerne at det skal bli lysere uten å bleke det med kosmetiske produkter. er ofte på stranda og da bader jeg i saltvann og dukker under med hele hodet og når jeg tørker meg så sprer jeg håret utover der jeg ligger. har på følelsen at det da blir bleket fortere. stemmer det?er det noen andre måter å få bleket håret mitt på uten å bleke det med kosmetikk?vil bare bleke håret mitt en halv grad lysere enn det jeg har nå fordi da slipper jeg så mye ettervekst. å da synes jeg det er domt å bleke det med kosmitikk da ikke håret blir bare bitte litt lysere av det. går det ann å bruke sitron i håret? Har hørt at det hjelper på å lysne det?å hjelper det å sitte i sola?blir det lysere da?er det noen andre måter? Lushproduktene The Blonde Shampoo og Marilyn Hårkur hjelper! Har brukt dem i et par måneder nå og håret har blitt lysere Har skrevet omtaler av dem her hvis du vil lese: The Blonde Marilyn Heidi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå