miss_dark Skrevet 1. mai 2002 #1 Skrevet 1. mai 2002 Vi skal være 65 mennesker til middagen. Hva trenger jeg som borddekrasjoner? Skal brudebuketten være en del av dekorasjonene? Jeg har lyst å ha sølvlysestaker med høye lys i + gullhjerter på den hvite duken.
Augustbrud02 Skrevet 2. mai 2002 #2 Skrevet 2. mai 2002 Her kan du sikkert får noen tips: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...014&forum=312
Lisemor Skrevet 2. mai 2002 #3 Skrevet 2. mai 2002 Regner 1 dekorasjon pr. 10 mann.Kan bruke buketten som bordpynt.Kommer litt ann på bordstilling or hya annet du skal ha på bordet-lysestaker osv...12
Augustbrud02 Skrevet 2. mai 2002 #4 Skrevet 2. mai 2002 Vi skal forresten ha ganske små blomsterdekrasjoner på bordene, og jeg antar at det blir 6 stykker + brudebuketten hos oss. Da er vi rundt 40 gjester.12
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #5 Skrevet 2. mai 2002 Vi skal ikke ha blomsteroppsatser på bordet, men glassboller med en flyteblomst oppi. Innimellom skal vi ha litt pynt strødd på duken + små t-lys. 2 store 5-arma lysestaker på enden av fmiliebordet m/hvite lys. Ikke noe annet....
gulle Skrevet 2. mai 2002 #6 Skrevet 2. mai 2002 Vi skal ha brudebuketten som bordpynt foran oss. Skal ha roser (samme som i brudebuketten) med grønne strå og gull liggende på bordet istedet for dekorasjoner. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå