Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Jeg ønsker meg en kitchenaidmaskin, og kom over et tilbud som virker for godt til å være sant. Er det bare jeg som husker feil, eller er prisen her ekstremt lav? http://www.netonnet.no/art/hjem_og_hus/mattilberedning/kjokkenmaskin/kitchenaid-artisan5ksm150psegr/136543.3409/
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Jøss, det var billig! Er faktisk halv pris i forhold til veiledende, og jeg synes jeg fikk min billig da jeg betalte 3.990 kr for den for et par år siden. Net on Net er vel ganske seriøse?
Frøken Mitzi Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Det er same pris på den (eller dvs ei krone billigare) hos komplett.no. Har aldri sett den til dobbel pris, er du sikker på ikkje det er ein større modell av Kitchen Aid, Anonym Brukar?
Zzyzx Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 Jernia tar 6000 for samme modell. Det har jeg også sett at flere kjøkkenbutikker gjør.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Det er same pris på den (eller dvs ei krone billigare) hos komplett.no. Har aldri sett den til dobbel pris, er du sikker på ikkje det er ein større modell av Kitchen Aid, Anonym Brukar? Jepp! Min er en KSM150PS, samme som i annonsen. Det den "vanlige" modellen som per i dag selges på privatmarkedet i Norge, det finnes større modeller som selges på storkjøkkenmarkedet, men de har jeg aldri sett i butikk. Jeg vet at Lefdal i Sandvika hadde en mindre modell som kun fantes i hvitt på kampanje for noen år siden til ca 3000 kr. Veilendende pris på KA, modell Artisan (KSM150PS) er 5.998 kr i følge sidene til den norske importøren, Howard AS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå