maxifula Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Hei! Har begynt på NuvaRing, og er nå på min andre ring. Har fått en god del kviser i ansiktet, ikke veldig mye, men mer enn før. Og på steder jeg ikke har hatt kviser på før, som over munnen, og en god del nupper i panna. Ellers noen vanlige kviser på haka. Noen som har opplevd lignende? Jeg vet at folk reagerer forskjellig på prevensjon, men vil likevel spørre. Noen som har erfaring med en slik breakout i begynnelsen, og at det roer seg ned etter hvert? Gikk på Diane for noen år siden (pga kviser), og da hadde jeg dette utbruddet i starten, mens det etter noen måneder ble bra. Nå lurer jeg på om det kan være samme opplegg med NuvaRing (selv om det er to helt forskjellige doseringer og type virkestoff i de to), eller om jeg rett og slett får dårlig hud generelt av p-ring og at det dermed ikke går over etter de første månedene. Blir veldig glad for svar!
Aryia Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Jeg kan ikke huske at jeg fikk kviseutbrudd når jeg brukte NuvaRing, men har fått det av flere typer p-piller.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Jepp, opplevde det både på p-piller og p-ring, og også ved p-pilleslutt. Alle gangene har det gitt seg etter noen måneder (tok lengst tid etter pilleslutt faktisk, da ventet jeg nesten et halvt år før huden var normal igjen).
maxifula Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2010 Jepp, opplevde det både på p-piller og p-ring, og også ved p-pilleslutt. Alle gangene har det gitt seg etter noen måneder (tok lengst tid etter pilleslutt faktisk, da ventet jeg nesten et halvt år før huden var normal igjen). Ok! Hvor mange mnd tok det før det gikk tilbake til normalt på p-ringen? Brukte du den lenge?
Gjest Coarvi Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 (endret) . (har svart i feil tråd) Endret 10. juli 2010 av Coarvi
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Ok! Hvor mange mnd tok det før det gikk tilbake til normalt på p-ringen? Brukte du den lenge? 2-3 mnd tror jeg. Har brukt den et halvt år, og er ellers fornøyd.
maxifula Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2010 2-3 mnd tror jeg. Har brukt den et halvt år, og er ellers fornøyd. Aha, så du er fortsatt på den:) Spent på hva som skjer den neste mnd, håper virkelig huden klarner opp, selv om det ikke ser så lyst ut:) Har din klarnet helt opp nå?
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 Aha, så du er fortsatt på den:) Spent på hva som skjer den neste mnd, håper virkelig huden klarner opp, selv om det ikke ser så lyst ut:) Har din klarnet helt opp nå? Jepp! Har en del kviser på brystet da, men jeg aner ikke om det skyldes ringen eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå