Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har virkelig gjort det store... Jeg vet ikke om det går an å få hjelp til avvenning... Har verdens flotteste mann, gift med i snart 20 år, som forguder meg og er stolt av meg. Han er kjekk, snill og alt du kan tenke deg. Jeg har enorm respekt for han, og er så stolt av han.

Men problemet mitt er: Selv om det er han jeg elsker og vil bli gammel med så klarer jeg ikke å motstå enkelte menn. Jeg faller ikke for alle som sjekker meg opp og er stort sett streit. Men blir fort forelsket i forelskelsen. For 4 år siden hadde jeg et forhold til en, det var kun seksuelt og vi møttes noen ganger, han ville plutselig kutte all kontakt, siden jeg var gift og vi lovte hverandre å ikke møtes mer. Det hele var kjempe skummelt pga nærmiljøet, han en kjent idrettsstjerne alle ser opp til og jeg er også en "offentlig" og anerkjent person. Holdt meg på matta noen år, gråt for meg selv og lovte jeg aldri mer skulle være så illojal mot mannen min. Men i fjor sommer fikk jeg et forhold igjen som ble så alvorlig at jeg ble skikkelig redd. Er stolt av meg selv siden jeg klarte å kutte ut det. (skulle bare mangle)Tror nå at jeg er helt ferdig med han.

Så, etter 4 år kommer denne mannen som alt startet med, sier han aldri klarte å stoppe å tenke på meg, og vil møte meg som venn... Noe vi begge vet ikke vil funke.

Jeg holder igjen i mange måneder, men går med på å møte han som venn...

I mellomtiden klarer jeg det kunst stykke å bli full med kompisen hans og ligge med han!!!

ER DET MULIG!

Ikke nok med det, jeg møter jo min gamle flamme, vi er ute å spiser, og koser oss på fortausrestaurant, snakker og snakker og ender i seng igjen. EDRU!

Hva skal jeg gjøre. Jeg trenger hjelp. Blir jo helt viljeløs jo. Er det terapi for sånt.

Sitter tilbake her og er livredd for følgene... Får min mann vite dette? Snakker de kameratene om dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Jeg ser ikke helt hvor denne respekten du sier du har er hen.

Du tråkker jo mannen din ned i grusen titt og ofte.

Og ja, du trenger en eller annen form for hjelp.

Å ha sex med andre mennesker er i og for seg ikke et problem, om begge parter er enig i at dette er lov. Men siden det ikke er det i dette tilfellet, så driver du rett og slett å lyver kjæresten din rett i trynet. Hvorfor? For sex? Er det virkelig verdt det?

Gjest MrSirup
Skrevet
Jeg har enorm respekt for han, og er så stolt av han.

Yeah, right!!

Skrevet

Skulle gjerne kommet opp med et smart svar som var veldig behjelpelig..

Men i mine øyne så er du rett og slett bare ufin, du trenger ikke hjelp - du trenger deg et klask i bakhue og at mannen din går fra deg så du forstår at dine handlinger får konsekvenser.

Gjest NinaNin
Skrevet

Skulle gjerne kommet opp med et smart svar som var veldig behjelpelig..

Men i mine øyne så er du rett og slett bare ufin, du trenger ikke hjelp - du trenger deg et klask i bakhue og at mannen din går fra deg så du forstår at dine handlinger får konsekvenser.

Ja, jeg fortjener den!!! Er jo veldig lei meg i etterkant. Og det er ikke verdt det. Vondt i magen, dårlig samvittighet og dårlig selvrespekt! Samtidig som jeg hele tiden går å lurer på om noen får vite,. Føler det selvsagt verst for mannen min, om han skulle få vite, og bli såret. Er også veldig redd for hva disse guttene vil si også. Vil de kanskje fortelle hverandre? Håper jo heller ikke at de får vite hva jeg har gjort, med deres beste venn.

Nei - Jeg skal love deg at jeg angrer.

Men mener du jeg skal fortelle mannen min? Og reise fra han og barna? Straffen min er jo å hele tiden gå rundt å være livredd for at noen skal få vite.

Jeg kommer aldri til å gjøre dette igjen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

det virker som du er mer redd for å bli tatt, spør du meg! at du klarer! litt viljestyrke er lov å bruke.

Skrevet

det virker som du er mer redd for å bli tatt, spør du meg! at du klarer! litt viljestyrke er lov å bruke.

ja, mulig det! For da sårer det jo andre enda mere...

Har kanskje ikke helt klart å skille mellom virkelighet og fantasi her... Og da trodd at det bare har vært min hemmelighet.

Skrevet

ja, mulig det! For da sårer det jo andre enda mere...

Har kanskje ikke helt klart å skille mellom virkelighet og fantasi her... Og da trodd at det bare har vært min hemmelighet.

Skrevet

Det forferdelige er jo at de trener med min sønn.... er vel ikke rart jeg er redd for at det skal komme ut!!!

Skrevet

Ja, jeg fortjener den!!! Er jo veldig lei meg i etterkant. Og det er ikke verdt det. Vondt i magen, dårlig samvittighet og dårlig selvrespekt! Samtidig som jeg hele tiden går å lurer på om noen får vite,. Føler det selvsagt verst for mannen min, om han skulle få vite, og bli såret. Er også veldig redd for hva disse guttene vil si også. Vil de kanskje fortelle hverandre? Håper jo heller ikke at de får vite hva jeg har gjort, med deres beste venn.

Nei - Jeg skal love deg at jeg angrer.

Men mener du jeg skal fortelle mannen min? Og reise fra han og barna? Straffen min er jo å hele tiden gå rundt å være livredd for at noen skal få vite.

Jeg kommer aldri til å gjøre dette igjen.

Sier som h*n over denne kommentaren at det virker som om du er mer redd for å bli tatt, at det er DET som er det store og skumle. Det virker som om du angrer fordi du er redd for at du skal bli tatt og ikke fordi det var feil til å starte med.

Du snakker om at det er straffen din at du går og er redd, men du straffer han som må være sammen med deg når du tydeligvis ikke er god nok for han. (Legger til, bare så du husker det at herpes, flatlus osv kan smitte selv om du bruker kondom.)

Jeg synes faktisk du skal være ærlig med mannen din, selv om jeg tror han vil gå fra deg. Du mister ikke barnet ditt, at du har vært utro er ikkenok til å ta fra deg foreldreretten fordi det har ikke noe med han å gjøre.

Og ja, jeg er ganske sikker på at de snakker om det til andre, tror heller ikke de kommer til å være så forsiktig så du børr egentlig bekymre deg. Jeg har nesten bare gutte venner og får høre fra både her og der at 'hadde sex med henne - ikke si det til henne andre/han' så vi sitter en hel gjeng å vet at de fleste har hat sex med folk de ikke skal og in the end, så finner de det alltid ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...