Gå til innhold

Brothers and Sisters

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen her som vet når det begynner igjen på TV2? Ser av TV2 sine sider at den skulle gått på våren 2010. Kan ikke huske at det gikk i våres jeg! Noen andre som husker det?

Noen som vet hvordan man finner ut når serier begynner?

Endret av Nutte
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søkte litt på Google, og det ser ut som sesong 4 begynner på TV2 14. juli. :)

Skrevet

Så bra :) Takk skal du ha.

Skrevet

Søkte litt på Google, og det ser ut som sesong 4 begynner på TV2 14. juli. :)

Liker den serien.

Skrevet

Liker også serien....(såpass mye at jeg ikke har hatt tålmodighet til å vente med å se den på tv og heller sett den fra en "streaming nettside" :sjenert: ) Sesong 4 er spennende med en heftig sesongslutt....

Skrevet

Greier ikke og venne meg til forholdet mellom justin og eks søstra:P

Fått med meg at dem ikke er søsken!! men er så rart, hehe

Skrevet

Så reklame for sesongstarten imorgen! Gleder meg! :popcorn:

Skrevet

Så reklame for sesongstarten imorgen! Gleder meg! :popcorn:

Liten krise.. Gikk glipp av sesongstarten i går, dvs hadde stilt det på opptak, men virket ikke.

Er det noen som vet om det går i reprise??

Om ikke kan noen gi meg et sammendrag over det som hendte??

Takk på forhånd

Skrevet

Trist episode idag :trist:

• 2 uker senere...
Skrevet

Har vært på ferie og ikke fått med meg at Brothers & Sisters har startet opp igjen... :-(

Tok opp i går men vil jo ha med meg alt som har skjedd så prøvde å se det på Sumo men det vises ikke der og på en amerikans nettside får man ikke sett fra Norge.... :-(

Noen som har noen tips til hvordan man kan få sett de første episodene av sesong 4 på nettet??

Skrevet

Sesong 4 er en veldig bra sesong. Gled dere!

Skrevet

Gleder meg til en ny episode idag men nei... Ikke noe Brothers & Sisters idag pga landskampen. Buhu!!

Skrevet

Noen som vet hvorfor episodene ikke legges ut på Tv2 Sumo?

Skrevet

Noen som vet hvorfor episodene ikke legges ut på Tv2 Sumo?

Tipper det er fordi det er en innkjøpt serie. De (TV2) har neppe lov til å legge ut en innkjøpt serie på sin side, selv om det er betalings-tv.

Skrevet

Tipper det er fordi det er en innkjøpt serie. De (TV2) har neppe lov til å legge ut en innkjøpt serie på sin side, selv om det er betalings-tv.

Takk for svar. :) Men er ikke alle de andre utenlandske seriene der inne også innkjøpt? De legger jo ut nesten alt annet. Private Practice, Grey`s Anatomy osv. ligger jo der... Rare greier.

• 5 måneder senere...
Skrevet

For en dramatisk avslutning på sesongen igår. Regnet med at det kom til å være litt drama på slutten av sesongen men ikke sånn...

Skrevet

Jeg vet! Må si jeg ante ugler i mosen når alle plutselig satte seg i hver sin bil på slutten. Kunne jo ikke ende bra. Gleder meg ekstremt mye til fortsettelsen. Samme med Grey's anatomy! Sesongavslutningen der er sjokkerende!

Skrevet

Jeg viiiiisste det kom til å skje noe sånt! Spesielt når alle skulle kjøre hjem, og det ikke før helt på slutten av episoden. Huff, jaja, vi får bare glede oss til det begynner på igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...